השר קרא במתקפה על רה"מ: "הלכתי אחריו כמו עיוור"

לאחר שהודיע כי לא יתמודד על תפקיד שגריר ישראל בקהיר, קרא תקף בראיון לערוץ 12 את נתניהו והאשים אותו שהוביל אותו שולל: "אני כועס – הלכתי אחריו כמו עיוור". צפו בראיון

שר התקשורת איוב קרא, הגיע היום (ראשון) לאולפן ערוץ 12 והתראיין לתוכנית "שש עם עודד בן עמי".  את הראיון קיים לאחר שהודיע כי לא יתמודד על תפקיד שגריר ישראל בקהיר. קרא תקף בחריפות את נתניהו והאשים אותו שהוביל אותו שולל: " אני כועס – הלכתי אחריו כמו עיוור".


קרא שיתף את הצופים בהחלטתו את מועמדותו מתפקיד השגריר במצרים. "פנו אליי, לא אני ביקשתי. חשבו שאני הכי מתאים בתקופה הזאת כי אני היחיד שמכיר את הנשיא המצרי", אמר. "יש לי ייתרון גם מהתרבות שאני בא ממנה. פעם ראשונה שיש דרוזי במינוי פוליטי במדינה ערבית. במקום שיהיה קונצזוס על כך כדי שיהיה גשר לשלום – חטפתי גם מהליכוד וגם מסביבת רה"מ תקפו אותי".

"אני האיש הכי מוכשר לתפקיד", התרברב קרא. "על בחריין אמרתי שצריך ללכת גם ללא הפלסטינים. גם לגבי המנהרות שאמרתי שצריך רובוט. כל הזמן יש נגדי דעות קדומות לצערי וצר לי שביום שמכריזים על טייס ראשון דרוזי של מסוק קרב אני צריך לעמוד כאן ולהכויח את נאמנותי, כשאני נכה וקצין בכיר ואיבדתי את שני אחיי".

קרא המשיך ותקף: "לא אהיה ואני לא גוי של שבת. נלחמתי על המדינה לפני שבאו יהודים לכאן ואחרי שבאו יהודים". קרא התייחס לחוק הלאום וטען: "חוק הלאום בלעדיי היה קורס. הייתי השכפץ שלו כי אני מאמין שזה חוק טוב. לדרוזים צריך להיעשות תיקון וייעשה. כשאני רואה בתוך הליכוד אנשים כמו מירי רגב וזאב אלקים אומרים שאני לא דרוזי כי אני שר זה מרגיז אותי".

"אני גאה כי אני ישראלי גאה, אדם נאמן ואמין. מספיק עם הגיש ההזאת", אמר. "אנו שותפים לגורל, להילחם בכל אוייבי ישראל. פעם ראשונה הכו בי כי אמרו שאני דרוזי, פעם שנייה ביטלו אותי במקום 29 ואז הזיזו אותי ל-30 בגלל בן דהן".

קרא תקף את נתניהו ואמר: "אני כועס על מנהיגים שלא יודעים להגן על אנשים שלהם. אני כועס כי הלכתי כמו עיוור הלכתי אחריו".

"אני רק יכול לומר שהאמנתי בו עד היום, וכעת אחרי מה שקרה יש לי בעיה", המשיך קרא ותקף. "אחרי שאשוחח איתו אקבע את דרכי". בשלב זה שר התקשורת הרים את קולו ואמר בנחרצות: "לא אהיה גוי של שבת ואגן בגופי על ישראל. הפגיעה בי היא סמלית במיוחד אחרי חוק הלאום. במקום לחבק אותי על הנאמנות למדינת ישראל, תוקפים אותי מה זה הדבר הזה".

על הפרסומים כי הוא עשוי להשתתף בעונה הבאה של תכנית הריאלטי הישרדות, אמר: "הישרדות פנו אליי מספר פעמים, כי הם חושבים שאני פופולרי ואטרקטיבי לתוכנית שלהם"
"הם חשבו שאני יכול להעלות את הרייטינג", המשיך. "אני מקווה שהם לא טועים ואני מאמין שבהישרדות אני טוב כי בעברי אני קצין קרבי, נפצעתי קשה כמה פעמים. הצלחתי בניגוד למה שאמרו עליי".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *