השתמשתם בחיתולי האגיס? אתם זכאים לפיצויים של יותר מאלף שקל

ע"פ פסק מורה הוראה, כל אברך שמפרנס את ילדיו ופרנסתו דחוקה, נכלל בהגדרה ההלכתית של "הקרן למטרות רווחת תינוקות ופעוטות".

בתביעה ייצוגית נגד חוגלה קימברלי, קבע בית-המשפט כי היא תשלם פיצויים לציבור בסך של 16 מיליון שקל.

טענת התובעים הייתה כי ב-2010 מכרה חוגלה קימברלי חיתולים מכותנה אורגנית של המותג "האגיס", שהיו פגומים ולא ספגו נוזלים כלל ובכך גרמו להרטבת בגדי התינוק וסביבתו וכן לסימנים אדומים על עור התינוק. עוד נטען כי החברה ידעה על הפגם שנפל בחיתולים, אולם לא אספה אותם מנקודות המכירה אלא לאחר יותר מחודשיים. שיווק החיתולים הופסק בשנת 2011.

בית המשפט קבע, שחוגלה קימברלי תפצה את הלקוחות שמוגדרים כחברי הקבוצה, וכי סכום הפיצוי יהיה בסכום של כ-10 מיליון ₪, שיחולק לצרכנים. עוד נקבע, שככל שהתשלומים לחברי הקבוצה, לא יביאו למימוש סכום הפיצוי שנקבע – תעביר הנתבעת את יתרת הפיצוי "ל ק ר ן ל מ ט ר ו ת ר ו ו ח ת ת י נ ו ק ו ת ו פ ע ו ט ו ת "… !

ע"פ פסק מורה הוראה, כל אברך שמפרנס את ילדיו ופרנסתו דחוקה, נכלל בהגדרה ההלכתית של "הקרן למטרות רווחת תינוקות ופעוטות".

בעיתונות פורסמה הודעה שמסבירה את אופן הפיצוי הכספי: 85 שקל ללקוח בתחשיב של 40 שקל מחיר לחבילה בשעתו, ועוד 40 שקל עוגמת-נפש ו-5 שקלים הצמדה. בממוצע, משפחה צורכת כ-5 חבילות טיטולים בחודש שהן כ-15 חבילות ב-3 חודשים, וע"כ סכום הפיצוי המוערך הוא כ-1275 ₪ לצרכן הזכאי לפיצוי.

הזכאים לפיצוי הכספי, הם הורים שיש להם ילדים שנולדו בין נובמבר 2007 לבין פברואר 2011, שרכשו והשתמשו בחיתולי האגיס מסוג כותנה אורגנית

לקבלת הפיצוי, צריך ההורה לחתום על תצהיר בפני עו"ד שהוסמך לכך מטעם בית-המשפט, ולצרף צילום ת.ז. והספח של בנו שנולד בשנים הרלוונטיות.

לנוחות הציבור החרדי הזכאים לפיצוי, הגיע גמ"ח זכויות כספיות להסדר עם משרד עו"ד המוסמך לכך, להביא את הזכאים באופן מסודר, וע"פ זמנים נפרדים לגברים ונשים.

יודגש!!! כי אין בדברינו משום עידוד כלשהו לחתום על תצהיר שאינו נכון מבחינה משפטית. ההחתמה נעשית באחריותו הבלעדית של החותם. "אל תמנע טוב מבעליו! נא להעביר הודעה זו לחבריך וקרוביך!" ניתן להירשם בטלפון של גמ"ח זכויות כספיות שמספרו 02-67-666-93

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *