"נשים ישבו מחוסרות הכרה": אשה כבת 30 ותינוקת בין ההרוגים

לאחר הרמת האוטובוס, נמצאה מתחת לאוטובוס ילדה כבת 7 ללא סימני חיים ופאראמדיקים של מד"א קובעים את מותה

אשה (כבת 30) וילדה (כבת 3) נהרגו בתאונה ברחוב שמגר בירושלים. כוחות כיבוי פועלים בזירה לסריקה באם ישנם לכודים נוספים. במקום 3 הרוגים, בת 30, תינוקת בת 2, הרוגה נוספת כבת 12.

3 ההרוגות החרדיות בני משפחה אחת, אמא ושתי בנותיה. הם אינם גרים ירושלים.

מוטי דהן חובש באיחוד הצלה מסר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בזירה קשה של תאונה – אוטובוס שהתנגש בתחנת אוטובוס. למרבה הצער נקבע מותן בזירה של אשה וילדה כבת 3 עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלו. כמו כן הענקנו סיוע בזירה לפצוע קשה, ולמספר נפגעים נוספים במצב קל. עקב אופי האירוע פועלים במקום צוותי חוסן – היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה".

אגד מסרו כי הנהג המעורב בתאונה ותיק ומיומן שהחל היום את עבודותו בשעות אחה"צ והוא בהלם מהנסיבות הקשות. באגד מביעים צער עמוק, משתתפים בצער המשפחות ומאחלים החלמה מהירה לפצועים. 

לאחר הרמת האוטובוס, נמצאה מתחת לאוטובוס ילדה כבת 7 ללא סימני חיים ופאראמדיקים של מד"א קובעים את מותה.

חובשים ופראמדיקים של מד"א העניק טיפול רפואי ופינו לבי"ח שערי צדק והדסה עין כרם, 6 פצועים, בהם : 1 במצב קשה, (צעירה כבת 21), 2 פצועים בינוני, בהם ילד כבן 6 ושלושה פצועים קל , בהם ילד כבן 4 ותינוקת כבת שנה.

הפאראמדיקים של מד"א נתנאל ליפשיץ ובר עזר סיפרו:"מדובר בתאונה מזעזעת, מתחת לחלקו האחורי של האוטובוס ראינו אשה כבת 30 ופעוטה כבת 3 שוכבות מחוסרות הכרה, עם חבלות קשות, ביצענו בדיקות רפואיות, הן היו ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותן, מתחת לאוטובוס נלכדה ילדה כבת 7 שלא ניתן היה להגיע אליה, היא הייתה מחוסרת הכרה ולאחר הרמת האוטובוס היא חולצה כשהיא ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותה.
על המדרכה בסמוך לחלקו האחורי של האוטובוס שכבה צעירה כבת 21 בהכרה מלאה, היא סבלה מחבלות קשות בגפיים, הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותה בדחיפות לבית החולים שערי צדק כשמצבה קשה ולא יציב, ובנוסף פינינו 2 פצועים, ילד כבן 6 במצב בינוני עם חבלות בראש בבטן ובגפיים ואשה כבת 47 במצב קל עם חבלה בגפיים ולבית החולים הדסה פינינו אשה כבת 24 ילד כבן 4 ותינוקת כבת שנה במצב קל עם חבלות בראש ובגפיים."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *