התו הירוק חוזר: חתונות רק למחוסנים

לאחר השיא שנרשם היום במספר המאומתים (730) היומי לקורונה, הערב (שלישי) יתכנס קבינט הקורונה, כדי לדון במצב התחלואה – ובמסגרתו ימליץ משרד הבריאות לקצר את ימי הבידוד לשבעה ימים.

ראש הממשלה נפתלי בנט נועד עם שר הבריאות ניצן הורביץ ועם בכירי משרדו. אם קבינט הקורונה יחליט "לאמץ" את המלצת המשרד המהלך יקבל אישורר בהתאם לקבלת תוצאה שלילית לבדיקת קורונה.

במערכת הבריאות עשויים להמליץ על תו ירוק חדש -שלפיו יערכו בדיקות קורונה ללא מחוסנים באירועים גדולים כגון מופעי תרבות, חתונות גדולות, אירועי ספורט ועוד. ‏הקבינט יתבקש לאשר: אירועים בחלל סגור עם יותר מ-100 איש – רק למחוסנים ובעלי בדיקה שלילית.

ביממה האחרונה אובחנו 730 חולי קורונה. מספר החולים שמצבם מוגדר קשה נותר יציב והוא עומד על 45. בבתי החולים מאושפזים 81 חולי קורונה, מהם 10 חולים שנזקקים להנשמה. מספר המתים הוא 6,439. ביממה האחרונה בוצעו יותר מ-55 אלף בדיקות ואחוז החיוביים בהם הוא 1.33. מקדם ההדבקה (R) עומד על 1.29.

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. מה הקשר רק למחוסנים? הרי שוב ושוב רואים שמחוסנים נבדקים ומדביקים.. אז מה ההבדל בינם לבין מי שלא מחוסן? אולי תגידו חתונות רק למחלימים כי הם לא נדבקים שוב

    ע

    ע |
    הגב