התיעוד שמזעזע את הרשת: חילונית מסירה את המסיכה ויורקת על חרדית

בתיעוד שהתפרסם ברשת נראת צעירה חילונית יורקת לעבר חרדית שהלכה לאיטה ברמת גן. בתיעוד ניתן להבחין בנערה חילוית שרכבה על עם הקורקינט מסירה את מסיכת השקף ויורקת כנראה לתוך פרצופה

בתיעוד שהתפרסם ברשת נראת צעירה חילונית יורקת לעבר חרדית שהלכה לאיטה ברמת גן. בתיעוד ניתן להבחין בנערה חילוית שרכבה על עם הקורקינט מסירה את מסיכת השקף ויורקת כנראה לתוך פרצופה.

ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן הגיב בפייסבוק שלו על המקרה המזעזע וכתב: "בחצות בדיוק ב-23/4 פנתה אלי התושבת ת' ושיתפה אותי, שאלמונית ירקה בפרצוף ביתה בת ה-15 בשל היותה דתיה.

לאחר שהבעתי זעזוע ביקשתי ממני מיקום וזמן, ואיתרתי את סרטון היריקה בכיכר כופר הישוב בו רואים איך הבת הולכת לתומה ומולה מגיחה אישה על קורקינט, שמסירה לרגע את מסיכת השקף ויורקת כנראה לתוך פרצופה.

מאחר והאם ביקשה לא לחקור את הנושא כיבדתי את רצונה ולא הגשתי תלונה במשטרה למרות שממצלמה נוספת ממש הצלחנו לחלץ תמונה של החשודה.

שלחתי באותו היום מכתב הערכה מחזק ועוגה כמחווה לנערה על שהגיבה באצילות נופש, אבל הדבר הציק לי פעם אחר פעם מאז, ואף כתבתי לאם שהדבר נעשה במרחב הציבורי ושיש עניין לחקור בכדי למנוע את המקרה הבא.

הבוקר לצערי קיבלתי הודעה מאם אחרת על מקרה מזעזע נוסף והפעם ברור לי שיש למצות חקירה ואת הדין עם אותם חשוכים וגזעניים.

בהודעה הבוקר כתבה לי התושבת י' על התקפה שספגו ילדיה בני ה-7 וה-9, שהקטן מבינהם עם פאות ארוכות מאישה בוגרת על רקע היותם דתיים.
"בני בן השבע ובתי בת התשע הלכו ברחוב הרא"ה בסמוך מאוד לבית. כשהגיעו לפינת רחוב האשל עברה לידם אישה שאמרה לבני: "תוריד את הקשקוש (הכיפה) הזה מהראש ותקצץ את הפיאות", היא הוסיפה שעליהם להפסיק להיות דתיים ומשלא ענו לה הטיחה בהם שאינם מחונכים. לאחר שהתרחקו ממנה בתי התקשרה אלי בוכיה ומבוהלת."
זה חלק מההודעה בשינויי נוסח וקיצור קלים שקיבלתי ובעקבותיה אפנה למפקד המרחב עם העדויות, הסרטון והתמונה בבקשה לחקור את העניין.

לסיום גינה כהן את מקרה התקיפה: "כולנו יהודים ויותר מכך כולנו בני אדם שווים. אם נתחיל לתקוף אחד את השני על רקע דתי או לדרוש אחת מהשניה לשנות אמונה או דרך חיים לגיטימית נדרדר לתהום. ברמת גן יש ויהיה מקום לכולם אנחנו אוהבים ומזמינים את כולם לחיות יחד בכבוד וערבות הדדיים ואהבת חינם. חילוניים ודתיים"?

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ואדוני ראש העיר, מה זה אומר לשים גדר תיל בין רמת גן לבני ברק?

    מי יכול לנקות את עצמו מתגובות כאלה? חוכמה לטםל ולהאשים אחרים?

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב