התיעוד שמסעיר את הרשת: שוטרת מאיימת על הכלה החרדית בדו"ח

העיתונאי אריאל אלחרר, חשף הערב בדף הטוויטר שלו תיעוד מקומם מחתונה שנערכה בימים הראשונים של הקורונה בחודש ניסן ביישוב חשמונאים שליד מודיעין עילית בו נראת שוטרת מאיימת על משפחת הכלה ודורשת להפסיק את החופה

העיתונאי אריאל אלחרר, חשף הערב בדף הטוויטר שלו תיעוד מקומם מחתונה שנערכה בימים הראשונים של הקורונה בחודש ניסן ביישוב חשמונאים שליד מודיעין עילית בו נראת שוטרת מאיימת על משפחת הכלה ודורשת להפסיק את החופה, "כלה בדרכה לחופה נתקלת בשוטרת שמודיעה לה על דו"ח 5.000 שקל בגין התקהלות אסורה", כתב אלחרר בטוויטר.

העיתונאי אלי אליוביץ שבדק את פרטי המקרה כתב כי מדובר בחתונה שהתקיימה בערב ראש חודש ניסן בישוב חשמונאים הסמוך לעיר מודיעין עילית גרמה להקפצת משטרת ישראל לאחר ששכנים בסמוך לקיום החופה הזעיקו את המשטרה בחשד להתקהלות של האורחים באירוע. המשטרה החליטה שלא לאפשר את קיום החופה עד לפיזור האורחים. לטענת אותו בן משפחה שנכח במקום לא היו הרבה אורחים ואף היו מספר מתחמים ובכל אחד מהם היו 10 משתתפים בהתאם לתקנות.

אחד מבני המשפחה עורך דין ניגש לשוטרים ואמר להם שהאירוע מתנהל ע״פ החוק. השוטרים עזבו את המקום ובהמשך הוקפצו שוב ע״י השכנים שחיו באותה תקופה בחרדה מהקורונה.ולבסוף לא קיבלו דו"ח.

ממשטרת ישראל נמסר:"שוב אנו עדים לסרטון ערוך המופץ ברשתות, מלווה במידע מעוות שהופך לקרקע להשמצות והכפשות פסולות.
מדובר בפעילות אכיפה שבוצעה לפני כחודשיים בשיאו של המאבק בנגיף הקורונה, זאת בעקבות דיווחים שהתקבלו במשטרה מצד על חתונה ובה התקהלות של למעלה מעשרה אנשים בניגוד לתקנות.

כוח משטרתי שהגיע למקום הפסיק את ביצוע העבירה, הורה לקהל להתפזר והחתונה נמשכה עם מספר המשתתפים המוגבל שהותר בשעתו בתקנות.
בניגוד מוחלט לנטען, באירוע זה השוטרים הסתפקו באזהרה בע״פ ללא רישום דו״ח כלל."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *