התיק של גמליאל: האם אנשי צבא חדרו למאגר הבדיקות האפידימיליוגיות?

בצה"ל חושדים: אנשי צבא חדרו למאגר הבדיקות האפידמיולוגית והדליפו את התיק של גילה גמליאל כדי לגרום להתפטרותה

בצה"ל חושדים: אנשי צבא חדרו למאגר הבדיקות האפידמיולוגית והדליפו את התיק של גילה גמליאל.

כתב כאן לענייני צבא משה שטיינמץ דיווח היום (חמישי) בתוכנית הבוקר הזה עם רן בינימיני בכאן רשת ב כי בצה"ל עלה חשד לפיו אנשי צבא חדרו למאגר הבדיקות האפידמיולוגיות והדליפו את התיק של השרה להגנת הסביבה גילה גמליאל. החשד עלה לאחר ביקורת שביצע משרד הבריאות במפקדת אלון.

מדובר צה"ל נמסר בתגובה: ״מדובר באירוע חריג וחמור".

כזכור, בשבוע שעבר כמה מהעיתונאים הבכירים כמו עמית סגל ודפנה ליאל, חיים לוינסון ועוד הסעירו את המדינה בעקבות הפרסום על הפרת הנחיות של השרה גמליאל שנסעה לטבריה חרף הסגר והתפללה בבית כנסת שם נדבקה ואף עלה חשד כי הדביקה.

לדברי לוינסון כתב הארץ, גמליאל סירבה לשתף פעולה עם החקירה האפידימולגית של משרד הבריאות, תחילה לא השיבה לשיחות ואז טענה כי היא נדבקה בכלל מנהגה האישי.

אולם היועמ"ש מנדלבליט שבדק את הנושא לעומק החליט השבוע שלא לפתוח בחקירה נגד השרה גמליאל, בתשובתו נכתב כי במסגרת בדיקה שנערכה ע"י יחידת הסייבר בפרקליטות המדינה, בראשות ד"ר חיים ויסמונסקי, התקבלו חומרים ממשרד הבריאות, לרבות מידע קונקרטי מידי הגורם הרפואי שביצע את החקירה האפידמיולוגית לשרה גמליאל ולאחר בחינת הדברים, המליצה פרקליטות המדינה, על דעת המשנה לפרקליט המדינה לעניינים פליליים, מר שלמה (מומי) למברגר, כי אין מקום להמשך הבדיקה בעניין, משום שממצאי הבדיקה מלמדים כי אין בסיס לטענה בדבר דיווח שאינו אמת.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *