התפרצות זעם חרדית ברוממה בעקבות הסגר, שוטרים מכים חרדים ללא רחם

מאות חרדים מתעמתים עם שוטרים במהלך מחאה נגד הסגר שהוטל על השכונות החרדיות, המפגינים החליטו לפרוץ את הגדרות, עד כה אדם אחד נעצר, עימותים סוערים עם השוטרים שמוצאים את פורקנם על החרדים בעוד בתל אביב הם פעלו בכפפות של משי

מאות חרדים מתעמתים עם שוטרים במהלך מחאה נגד הסגר שהוטל על השכונות החרדיות, המפגינים החליטו לפרוץ את הגדרות, עד כה אדם אחד נעצר, עימותים סוערים עם השוטרים שמוצאים את פורקנם על החרדים בעוד בתל אביב הם פעלו בכפפות של משי.

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ כתב בטוויטר: "שמאלנים מפירים את ההנחיות בתל אביב ואנרכיסטים מנפצים שמשות והמשטרה לא נראית באופק.חרדים מפגינים נגד הסגר בירושלים והמשטרה משתוללת באלימות. אני קורא לרה"מ לפטר את מ"מ המפכ"ל לאלתר. מישהו חייב לקחת אחריות על אפליית החרדים הקשה שאנחנו עדים לה בתקופה האחרונה."

המשטרה שפעלה בכפפות משי מול החילונים שהתפרעו בכיכר רבין הוציאה תגובה בה נמסר: "במהלך מחאה המתקיימת באזור צומת הרחובות שמגר/ירמיהו בירושלים החלו כמה מאות מפגנים להפר את הסדר במקום, לחסום את ציר התנועה ולהשליך מחסומים שהוצבו במסגרת קיום הסגר במקום, ומשליכים אבנים וחפצים שונים לעבר השוטרים הפועלים במקום.

כוחות משטרת ישראל שפועלים אל מול מפרי הסדר עצרו עד עתה 2 חשודים שהפרו את הסדר במקום.

השוטרים ממשיכים לפעול על מנת להשיב את הסדר הציבור

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *