התפתחות נוספת במשפט רמתי

הצהרת תובע – הוגשה נגד אהרן רמתי מירושלים, שנעצר בתום חקירה סמויה של המשטרה בחשד שניהל קהילה ובה עשרות נשים תחת תנאי עושק ועבדות.

 

הצהרת תובע – הוגשה נגד אהרן רמתי מירושלים, שנעצר בתום חקירה סמויה של המשטרה בחשד שניהל קהילה ובה עשרות נשים תחת תנאי עושק ועבדות.

במסגרת דיון שהתקיים בעניינו של החשוד בבית משפט השלום בירושלים לפני זמן קצר, הגיש נציג המשטרה את הצהרת התובע נגד החשוד, במסגרתה הוארך מעצרו עד תאריך 9.2.20.

רמתי שוחרר, בשבוע שעבר (רביעי) למעצר בית בצפת, בתנאים מוגבלים, על ידי בית משפט השלום בירושלים, זאת לאחר שהוחזק במעצר במשך שבועיים.

למרות האשמות החמורות והחשדות הכבדים שעולים מן החקירה, בחוגי הקנאים יוצאים להגנת רמתי אותו הם מכנים "המקובל שנשלח לכלא על עלילה שפילה".

מספר קנאים יצאו להפגין אתמול עם שלטי תמיכה ברמתי מול בית המשפט, תוך שהם קוראים קריאות תמיכה בו.

בעלון 'קול מלחמה', המופץ בקרב הקנאים טענו כי רמתי, הוא מקובל גדול, וכתב את כל הספרים של המקובל הרב בניהו שמואלי שליט"א, ואף "למד איתו חברותא כל לילה במשך עשרות שנים".

 

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אנחנו שמחים ומודים לקב"ה שהרב רמתי שליט"א השתחרר היום יום חמישי. גַּם כִּי־אֵלֵךְ בְּגֵיא צַלְמָוֶת לֹא־אִירָא רָע כִּי־אַתָּה עִמָּדִי. אנחנו ידענו כל הזמן "שאין עליו כלום" והרב ישתחרר בקרוב...................................

    אנחנו שמחים ומודים לקב"ה שהרב רמתי שליט"א השתחרר היום יום חמישי. גַּם כִּי־אֵלֵךְ בְּגֵיא צַלְמָוֶת לֹא־אִירָא רָע כִּי־אַתָּה עִמָּדִי. אנחנו ידענו כל הזמן "שאין עליו כלום" והרב ישתחרר בקרוב. תודה להשם שלפני שבת שירה הרב כבר השתחרר, ואנחנו נחוג בשבת שירה עם הרבה הודיה ושירים לקב"ה כדכתיב: "וַיּאמְרוּ לֵאמֹר – "אָשִׁירָה" לַּד' כִּי גָאֹה גָּאָה".

    דידן נצח!!!! נגד השמד והשקרים של מדינת ההשפלה והַשְּׁפֵלָה של ציונים כופרים בד' ובתורתו רח"ל.. דידן נצח!!!!!!! אֲרוֹמִמְךְ אֱלֹוֹהַי הַמֶּלֶךְ וַאֲבָרֵכָה שִׁמְךָ לְעוֹלָם. זה נצחון לכל היהדות, לכל החרדים לדבר השם. וזה הודאה לד' על כל החסד. מוֹדֶה אֲנִי לְפָנֶיךָ ד' אֱלֹקי וֵאלֹקי אֲבוֹתַי. עַל כָּל הַחֶסֶד אֲשֶׁר עָשִׂיתָ עִמָּדִי. וַאֲשֶׁר אַתָּה עָתִיד לַעֲשׂוֹת עִמִּי וְעִם כָּל בְּנֵי בֵיתִי ועם כל התלמידות הצנועות הקשורות בלב ונפש לתורה ומצות השם יתברך שמו לעד..

    אִלּוּ פִינוּ מָלֵא שִׁירָה כַּיָּם,
    וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה כֲּהַמוֹן גַּלָּיו,
    וְשִׂפְתוֹתֵינוּ שֶׁבַח כְּמֶרְחֲבֵי רָקִיעַ,
    וְעֵינֵינוּ מְאִירוֹת כַּשֶׁמֶשׁ וְכַיָּרֵחַ,
    וְיָדֵינוּ פְרוּשׂוֹת כְּנִשְׂרֵי שָׁמַיִם,
    וְרַגְלֵינוּ קַלּוֹת כָּאַיָּלוֹת –
    אֵין אֲנַחְנוּ מַסְפִּיקִים לְהוֹדוֹת לְךָ ,
    ד' אֱלֹקינוּ וֵאלֹהֵי אֲבוֹתֵינוּ ,
    וּלְבָרֵךְ, אֶת שִׁמְךָ עַל אַחַת,
    מֵאֶלֶף, אַלְפֵי אֲלָפִים וְרִבֵּי רְבָבוֹת פְּעָמִים,
    נסים והַטּוֹבוֹת שֶׁעָשִׂיתָ עִם אֲבוֹתֵינוּ וְעִמָּנוּ.

    דידן נצח |
    הגב