התפתחות פוליטית: גנץ קרא לאיחוד בשמאל ופתח במגעים עם לפיד

יו"ר כחול לבן בני גנץ קרא במסיבת עיתונאים שקיים הערב לראשי השמאל להתאחד, ופתח במקביל במהלכים מעשיים לאיחוד." אני קורא ללפיד חולדאי הורביץ שלח וליברמן – בואו נתאחד"

יו"ר כחול לבן בני גנץ קרא במסיבת עיתונאים שקיים הערב לראשי השמאל להתאחד, ופתח במקביל במהלכים מעשיים לאיחוד."אני קורא ללפיד חולדאי הורביץ שלח וליברמן – בואו נתאחד", אמר גנץ, "אם האגו יילך ביבי יילך. אם האגו לא יילך ביבי לא יילך". ‏גנץ לא הזכיר את בנט או סער כשקרא לאיחודים. גנץ יכול לשמש כראש ממשלה באם נתניהו לא יצליח להרכיב ממשלה אחרי הבחירות., הדבר תלוי גם בהכרעת בג"ץ.

במקביל, לשכת שר הביטחון ויו"ר כחול לבן בני גנץ פונה בשעה זו לצורך תיאום פגישה מחר בערב בנוגע לאיחוד הגוש עם יו"ר יש עתיד יאיר לפיד, יו"ר הישראלים רון חולדאי, יו"ר מרצ ניצן הורביץ, יו"ר תל"ם משה (בוגי) יעלון, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, יו"ר מפלגת העבודה עמיר פרץ, לעפר שלח ולירון זליכה.

מיש עתיד נמסר: "נעשה כל מאמץ להוביל לחיבורים שיובילו לממשלה שפויה וליברלית שתשנה את המדינה."

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. משה רבינו היה גדול ? ללא ספק. עשה ניסים גלויים ? בוודאי. פעל לטובת עם ישראל ? ברור. הציל אותנו מכליון ? כן. עצר את המגיפה שהשתוללה ? כן. ומה הוא אומר לקב"ה על בני ישראל ? "עוד מעט וסקלוני". כלומר: בני ישראל עומדים לסקול אותי. על מי מדובר ?מי הסוקלים ? אנשי "דור דעה". מי הנסקל ? משה רבינו גדול הנביאים לא קם כמשה דבר עם אלוהים מגן ישראל הקריב את חייו האם סקילה היא מיתה קלה ? לא ! אתם מדמיינים איך נראית סקילה ? זה מה שמגיע למשה רבינו ? ברור שלא ! אז למה העם רוצה להרוג אותו בסקילה ? כי אנחנו זבל של עם חולירות, מתלוננים ומתאוננים כפויי טובה מימים ימימה. הנה, אין פיגועים אין הרוגים אין אוטובוסים מתפוצצים אין מחבלים מתאבדים אין מלחמה יש שלום מישהו עובד על זה ? משקיע בשביל זה ? מתרוצץ, חושב, פועל ? ומה אנו משיבים לו בתמורה ? אומרים תודה ? מפרגנים ? חס וחלילה. הכל מגיע לנו.. כבעבר "ויהי העם כמתאוננים".. אין חדש תחת השמש המבין יבין מי שלא הבין - כשיגדל יבין או אולי אחרי הקורונה..

    משה רבינו היה גדול ? ללא ספק. עשה ניסים גלויים ? בוודאי. פעל לטובת עם ישראל ? ברור. הציל אותנו מכליון ? כן. עצר את המגיפה שהשתוללה ? כן. ומה הוא אומר לקב"ה על בני ישראל ? "עוד מעט וסקלוני". כלומר: בני ישראל עומדים לסקול אותי. על מי מדובר ?מי הסוקלים ? אנשי "דור דעה". מי הנסקל ? משה רבינו גדול הנביאים לא קם כמשה דבר עם אלוהים מגן ישראל הקריב את חייו האם סקילה היא מיתה קלה ? לא ! אתם מדמיינים איך נראית סקילה ? זה מה שמגיע למשה רבינו ? ברור שלא ! אז למה העם רוצה להרוג אותו בסקילה ? כי אנחנו זבל של עם חולירות, מתלוננים ומתאוננים כפויי טובה מימים ימימה. הנה, אין פיגועים אין הרוגים אין אוטובוסים מתפוצצים אין מחבלים מתאבדים אין מלחמה יש שלום מישהו עובד על זה ? משקיע בשביל זה ? מתרוצץ, חושב, פועל ? ומה אנו משיבים לו בתמורה ? אומרים תודה ? מפרגנים ? חס וחלילה. הכל מגיע לנו.. כבעבר "ויהי העם כמתאוננים".. אין חדש תחת השמש
    המבין יבין מי שלא הבין – כשיגדל יבין או אולי אחרי הקורונה..

    משתמש אנונימי (לא מזוהה) |
    הגב