התרגיל המבריק והמקומם שעשתה הקואליציה לאופוזיציה שלא צלח

סילמן זימנה את חברי האופוזיציה לדיון על הסכמות, ובינתיים טופורובסקי מעלה להצבעה את הפעלת סעיף 98 הדרקוני ומצביע עליו לבדו "פה אחד"

זעם באופוזיציה: ח"כ טופורובסקי ניהל את ועדת הכנסת והצביע על סעיף 98 לקיצור הדיונים במליאת הכנסת לבדו. בזמן שנציגי האופוזיציה יושבים עם נציגי הקואליציה למומ על הסדרי דיון.

בועז טופורובסקי ועידית סילמן בתרגיל לאופוזיציה. סילמן זימנה את חברי האופוזיציה לדיון על הסכמות, ובינתיים טופורובסקי מעלה להצבעה את הפעלת סעיף 98 הדרקוני ומצביע עליו לבדו "פה אחד".

מליאת הכנסת דחתה את הצעות אי האמון שהגישו סיעות האופוזיציה. בהצעה "הממשלה מפקירה את בתי החולים והתושבים בפריפריה" (הליכוד בהנהגת בנימין נתניהו לראשות הממשלה) תמכו 48 חברי כנסת מול 57 שהתנגדו

בהצעה "ממשלה אכזרית שמתעלמת מיוקר המחיה" (התאחדות הספרדים שומרי תורה תנועתו של מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל יהדות התורה והשבת אגודת ישראל – דגל התורה) תמכו 54 חברי כנסת מול 57 שהתנגדו.

בהמשך דיווחה שירית אביטן: ‏מאחורי הקלעים שניים בחדר הרימו גבה כשטופורובסקי הצביע בלי חברי ועדה אך הבינו שמדובר בתרגיל מאוחר מדי. הפעם חברי האופוזיציה הם שהצילו את הקואליציה מביזיון כפול כשהגיעו איתם לבסוף להסכמות שביטלו את ההצבעה במעמד יחיד של טופורובסקי, שכן בייעוץ המשפטי של הכנסת כבר דנו בתגובה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *