התרגשות בבני ברק: הכלה שחתנה נהרג בתאונה טרגית התארסה מחדש

סבו של החתן הוא הנגיד הרה”ח רבי יוסף מאיר שוורץ מחסידות סערט ויז’ניץ. שמחת הווארט ומעמד ה’לחיים’ התקיים בבית האדמו”ר מנדבורנה בבני ברק.

שמחה בבית משפ׳ עקשטיין בב״ב: ארוסתו של הבחור שלומי רוטנברג ז״ל מישיבת ׳שערי תורה׳, שנהרג בתאונה קשה בכביש הבקעה שבוע לפני חתונתו, התארסה בשעה טובה ומןצלחת פחות מחודש מהאסון הנורא שזיעזע את כולם.

הכלה היא גיטל עקשטיין, תלמידת סמינר סאטמר בב"ב, בת ר' אברהם יהודה עקשטיין, מחסידי נדבורנה בבני ברק שהתארסה בשעטומ"צ.

החתן הוא הבחור אהרן שוורץ מישיבת אלכסנדר, בנו של הרב דוד שלמה שוורץ, מנכ"ל מוסדות קוסוב ויז'ניץ בבית שמש, בנו של הנגיד הרה"ח יוסף מאיר שוורץ מנכבדי חסידות סערט ויז'ניץ, חתנו של הגה"ח הישיש רבי אפרים פישל שטיין בעל ה'אוצר אפרים'.

כזכור, לפני חודש סמוך לשעה 19:00 התקבל דיווח במוקד זק״א על תאונה קטלנית בכביש 90 סמוך לעוג׳ה. בין שרידי הרכב נמצא הבחור (החתן) שלמה רוטנברג ז”ל בן ר' מרדכי רוטנברג שליט”א מחסידי ביאלה ירושלים. המנוח היה אמור להתחתן בשבוע אח"כ.

אסף ברוכי מפקד זק״א מרחב בנימין. אמר: ״מדובר בתאונה חזיתית בין משאית לרכב פרטי, כשהגעתי למקום ראיתי את הרכב הפרטי מרוסק לגמרי מעוצמת ההתנגשות, הנהג הצעיר נלכד בתוך הרכב המרוסק כשהוא מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית, יחד עם צוותי הכיבוי חילצנו אותו כשהוא ללא רוח חיים. פראמדיק מד״א נאלץ לאשר את מותו. צוות מורחב של מתנדבי זק״א מחוז ש״י וצפון טיפלו בכבוד המת בזירה הקשה.״

8 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. חתן מספר 1

    אני חבר מאוד טוב של החתן בכבודו הוא בעצמו אחלה בחור אין כזה בחור בכל העולם היא פשוט זכתה בפיס ארי מזל טוב ומאוד אוהבים אותך שתזכה לבנות בית נאמן בישראל אמן

    לכל אלה שאומרים בושה אני אומר תמשיכו לקנאות

    מוישי |
    הגב
  2. למה

    למה לא חיכו עד לשלוישים, אין להם לב למשפוחה של החתן ז"ל

    אסתי |
    הגב
    • מה רצית? שיתנו לה להכנס לדיכאון?

      היא היתה שבוע! לפני חתונה!
      הדבר הכי חכם!

      אני |
      הגב