התשובה לקוקפיט: שקד ודרעי הגיעו לישיבת הבלוק עם ראש הממשלה

כמה שעות לפני שהנשיא יעניק לגנץ את המנדט להקמת הממשלה, חברי בלוק הימין נפגשים כעת עם ראש ממשלת המעבר נתניהו. שקד ודרעי משתתפים

כמה שעות לפני שהנשיא יעניק לגנץ את המנדט להקמת הממשלה, חברי בלוק הימין נפגשים כעת עם ראש ממשלת המעבר נתניהו. משתתפים מטעם ש"ס – אריה דרעי ואריאל אטיאס, מטעם יהדוה"ת – יעקב ליצמן. כאשר גפני נעדר מהישיבה, איילת שקד הגיעה למרות הקשרים הרעועים עם נתניהו.

יו״ר הימין החדש, ח״כ נפתלי בנט, אמר בפתח פגישת ראשי בלוק הימין: ״צהריים טובים לכולם.  אזרחי ישראל סיימו את חופשת החגים וחזרו לעבוד, אבל נראה שרק הפוליטיקה עדיין בחופשה.
אנחנו נעשה הכל כדי להקים ממשלה רחבה ולמנוע בחירות נוספות. אזרחי ישראל לא יסלחו למי שיוביל לבחירות בפעם השלישית״.

כאמור, בלוק הימין חזק ויציב ועומד על 55 מנדטים כך שלגנץ תהיה עבודה קשה בניסיון להקים ממשלה וסיכוייו להצליח קטנים במיוחד.

הקוקפיט מתכנסים

בצהרים, נפגשו רביעיית כחול לבן על מנת לבדוק כיצד מתנהלים במהלך ה- 28 ימים הקרובים.

בוגי יעלון אמר בפתח הישיבה המרובעת "בעוד מספר שעות נקבל את המנדט. אנחנו ערוכים ונחושים להקים ממשלה אחראית ומחוייבת לציבור ולשליחות שלקחנו על עצמנו, ממשלה שתעבוד למען אזרחי ישראל".

יאיר לפיד צייץ בטוויטר: "‏כמה שעות לפני קבלת המנדט, מתכנסים ביחד. נחושים להקים ממשלה חדשה שתעבוד בשביל אזרחי ישראל."

גבי אשכנזי צייץ בטוויטר: "מתכנסים לקראת קבלת המנדט. הגיע הזמן להקים ממשלה שתעבוד למען אזרחי מדינת ישראל."

 

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. בלוק הימין

    נתניהו הזמין את דרעי ושקד ., מדוע הרי הוא פיטר את שקד .מה זה בלוק . זה מזכיר גן ילדים " אימא הרביצו לי " מדוע הוא מתבכיין , בלא בושה בכלל .מה צריכים לקבל רשות מביבי . מקום המדינה אינני זוכר כדבר הזה . חבל שהוא מתנהג כך והם כמו עדר נוהרים אחריו . השדד נכנסה למפלגה הדתית .ויצאה כדי לזכות במדט ובנט הבכיין אחריה .תתבגרו כבר זו בושה כך תייצגו את בוחריכם ?

    מוראד |
    הגב