התשליך שהעיתונאית המציאה

שר הבריאות יולי אדלשטיין העניק הבוקר ראיון לזיגמן ב'קול ברמה' והבהיר את כוונתו להגדיל את הקנסות למוסדות החרדים שיפרו את החוק, וגם, על התשליך שלא היה ולא נברא

שר הבריאות יולי אדלשטיין העניק הבוקר ראיון לזיגמן ב'קול ברמה' והבהיר את כוונתו להגדיל את הקנסות למוסדות החרדים שיפרו את החוק – "דרשנו להעלות את הקנסות לא בצורה דרמטית ודרקונית אבל בצורה משמעותית, כמובן בתיאום עם משרד המשפטים והמשטרה. ניסיתי להסביר שזה לא עונש אלא צו השעה. רוב הציבור מקשיב, אבל חלק גדול לא".

אדלשטיין הביע ביקורת על מיעוט הקנסות צד המשטרה, "ציפיתי שהמשטרה תבוא יום יום ותקנוס כי כל יום הוא עבירה חדשה וזה לא קרה, לכן אין ברירה וצריך להעלות את הקנס. טוענים שאני פועל נגד החרדים. אני כבר רגיל לזה, לפני שבוע אמרו שאני עבד נרצה של החרדים, אולי אני דורש לאכוף הנחיות בציבור החרדי כי הוא חשוב לי יותר?".

עוד סיפר כי "באה אלי עיתונאית בכירה וטענה שהתרנו הגעה לחוף הים רק כדי שיהיה אפשר לומר תשליך. אין גבול לתאוריות ולהאשמות,"

אדלשטיין הדגיש כי הוא – "לא חוזר בי מהאמירה שהערים (החרדיות) יחזרו להיות אדומות. גם אם נפתח את המשק כולו, עדיין נראה ירידה בתחלואה במשך מספר ימים, אבל אם פותחים מוסדות בצורה שאינה חוקית לאחר שבוע-שבועיים נראה זינוק בתחלואה."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *