ועדת השיחרורים: הרב מצגר ישוחרר מחר מהכלא

סוף טוב: ‏ועדת השחרורים הכריעה כי הרב הראשי לשעבר יונה מצגר ישוחרר מהכלא לאחר שניכה שליש מעונשו

‏ועדת השחרורים הכריעה כי הרב הראשי לשעבר יונה מצגר ישוחרר מהכלא לאחר שניכה שליש מעונשו.

הרב מצגר ישוחרר מחר בשעות הבוקר ולא היום. הרב ישתלב בתכנית שיקום של הרשות לשיקום האסיר. אלי שלזינגר: המדינה החליטה לא לערער על ההחלטה.
לפני כמה חודשים התחוללה סערה ברשת החברתית לאחר שתכנית התחקירים 'המקור' מפרסמת תיעוד מחדר החקירות על הרב הראשי לשעבר יונה מצגר בו נראה נשבר בחדרי החקירות ובוכה.

קרא עצמו כתב בטוויטר: "הסדר הטיעון בין מצגר למדינה מנע מהציבור היכרות עמוקה עם התיק המושחת הזה. המקור בא לתקן את המעוות עם חומרי חקירה ותיעוד מחדרי החקירות.

בעקבות התיעוד מחדרי החקירות, החלו מספר עיתונאים בכירים לצייץ בגנותו של קרא, כך למשל, הראל סגל תקף את תכנית "המקור" שעומדים לפרסם תיעוד מחקירת הרב מצגר: "מה תכלית הפרסום? הרי הוא נענש. הוא בכלא למה להשפיל אותו ולהציג אותו בוכה בחקירה? למה? מאיפה הצדקנות הרעה הזו? אתה מתגאה בזה?".

מגיש המהדורה  המרכזית בקול ברמה משה גלסנר כתב בטוויטר: "‏‎‎עם כל הערכה לברוך קרא, איזה "תיקון" יש בהוצאת תיעוד אדם בוכה בחדרי החקירות, אחרי שהודה, הורשע ויושב בכלא? בעיניי, זה עוול. והעובדה שהמשטרה מדליפה את זה לפרסום כמה שנים אחרי, היא שראויה לתיקון".

איציק סודרי תקף אף הוא את קרא: ‏‎‎"ההדלפות מחדרי החקירות היא רעה חולה של המשטרה, הפרסום של קטעים וידאו משם במצבים רגישים של כל אדם באשר הוא אדם היא ריסוק כבוד האדם ומוטב היה שהערוץ לא ישתף פעולה ויפרסם אותם. נשחט כאן עוד קו אדום על מזבח הרייטינג".

מנגד, העיתונאי מנדי גרוזמן יצא והגן על עיתונאי ערוץ 10, "לא ראיתי את הצייצנים החרדים נזעקים כשפורסמו חקירותיו של פואד ז"ל. לכן פחות מדבר אליי הזעקות נגד פרסום חקירות מצגר".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *