ועדת השרים החליטה: סגר על קריית גור בצפון

ועדת השרים לענייני אזורים מוגבלים תתכנס היום (שישי) בשעה 14:00 כדי להטיל סגר על בוקעתא החל ממחר ועל הקרייה החרדית בחצור הגלילית, החל מיום ראשון.

ועדת השרים לענייני אזורים מוגבלים תתכנס היום (שישי) בשעה 14:00 כדי להטיל סגר על בוקעתא החל ממחר ועל הקרייה החרדית בחצור הגלילית, החל מיום ראשון.

במסגרת הסגר תוגבל הכניסה והיציאה מאזורים אלו, תוגבל היציאה למרחב הציבורי וייסגרו פעילויות מסחר, בילוי ופנאי שאינם חיוניים. מוסדות החינוך ייסגרו למעט גילי לידה עד 6 שנים. "נקיטה במהלך זה עדיפה לעת הזו על חלופה של החמרת ההגבלות לגבי כלל המדינה, כפי שנעשה בעבר", הדגישו במשרד הבריאות.

הסגר בקריה החסידית של גור בחצור הגלילית נעשה מרצון על פי החלטת רב חסידי גור הגאון רבי גבריאל אברמוביץ. כמו כן נערכו כבר 500 בדיקות להשתלטות מהירה על התחלואה. ראש המועצה פרסם לתושבים הודעת הערכה וברכה לחסידי גור על "החלטתם האמיצה לטובת העיר בה נמסר: "בשבועיים האחרונים, אנו בעיצומה של תחלואה גבוה, כתוצאה משני אירועים,
האחד במפעל גדול והשני בחתונות בקהילה החרדית, יש כיום 45 חולים.

במהלך השבוע נערכו דיונים רבים, על מנת להוריד התחלואה , בסופם הוחלט מתוך יוזמה מבורכת של מנהיגות הקריה והרבנים ,לקחת על עצמם סגר מרצון, וזאת על מנת להוריד התחלואה מחד ומאידך שלא לגרום לסגר כללי וסבל על הישוב כולו.
אני מעריך את החלטתם האמיצה .

אתמול נערכו בדיקות בקריה אליהם הגיעו כ 500 נבדקים, זהו אחד התנאים החשובים על מנת לדעת את תמונת המצב ולאתר מוקדי תחלואה, מה שמעיד על שיתוף פעולה מצידם . הסגר יחל ביום א׳ החל מהשעה 16:00, נעשה הכל על מנת לסייע לתושבים בעת זו.
אני קורא לכל התושבים צאו היום להיבדק, וכמובן לשמור על הכללים.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *