"זאת ממשלה רעננה-מראענה": נאום נתניהו

נתניהו החריף את הטון הביקורתי כלפי הממשלה הנכנסת: "בטהרן חוגגים היום – הם חוגגים כי הם מבינים שמהיום תהיה פה ממשלה רופסת שתתיישר עם תכתיבי הקהילה הבין-לאומית".

ראש הממשלה היוצא בנימין נתניהו נשא נאום פרידה והבטיח כי " תיכף אשוב". בנאומו אמר נתניהו "לא תשתיקו את המצביעים המרומים של ימינה ולא תשתיקו אותי.
אל תיפול רוחכם, זיקפו קומתכם, נמשיך לפעול יחד עבור המדינה האהובה שלנו, אני אתכם במאבק יומיומי בממשלת השמאל המסוכנת הזאת כדי להפיל אותה. ובע״ה זה יקרה הרבה יותר מהר ממה שאתם חושבים."

נתניהו החריף את הטון הביקורתי כלפי הממשלה הנכנסת: "בטהרן חוגגים היום – הם חוגגים כי הם מבינים שמהיום תהיה פה ממשלה רופסת שתתיישר עם תכתיבי הקהילה הבין-לאומית". בהמשך שאל: "איך נגן על ההתיישבות או על חיילי צה"ל כשחבר בכיר בקבינט תומך בבית הדין בהאג? איך נמנע הקמת מדינה פלסטינית כשרוב בממשלה תומך בהקמתה?".

"התנגדתם לבחירות ישירות לראשות הממשלה רק כי אתם יודעים טוב מאוד שבבחירות כאלה אני מביס כל אחד מכם" פתח ראש הממשלה את נאומו, "אתם אלה שהכנסתם את ישראל לסחרור פוליטי של דורות בכך שקבעתם ראשונים שמי שיש לו 6 מנדטים יכול להיות ראש ממשלה בישראל."

"כל הסקרים בלי יוצא מן הכלל מראים פעם אחר פעם שרוב הציבור רוצה אותי כראש ממשלה – ולא אתכם! ",אמר נתניהו.

אתם קוראים לעצמכם שומרי הדמוקרטיה אבל אתם כל כך מפחדים מהדמוקרטיה שאתם מוכנים לחוקק חוקים פאשיסטים נגד מועמדותי, נוסח צפון קוריאה ואיראן, כדי לשמור על המשטר שלכם.

"איך אפשר לתת אמון במי שהונה את בוחריו?", המשיך נתניהו ותקף את בנט. "לאורך כל מערכת הבחירות הוא הבטיח שלא יישב עם השמאל, הוא הבטיח שלא יתרום לעלייתו לשלטון של יאיר לפיד בשום דרך. על זה אמר משורר תהילים 'פיהם דיבר שווא וימינם ימין שקר' – או במילים בנות זמננו: מילים יפות ללא כיסוי'. אם המצביעים של בנט היו יודעים מה הוא סגר עם לפיד לפני הבחירות הוא לא היה עובר את אחוז החסימה".

"ספירת הקולות נעשתה כשורה, אבל קבלת הקולות נעשתה בהונאת המאה", הבהיר נתניהו. "בנט בונה על כך שהציבור יישכח, אבל הציבור לא יישכח. בנט וחבריו הם פייק ימין וגם הציבור יודע את זה. אבל יש צדיק אחד בסדום הזו, ח"כ עמיחי שיקלי, הוא היחיד מבין חברי הכנסת של הימין המדומה ששמר על ההבטחות לבוחריו".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *