זהו ביתו של המיליונר הבדואי שסייע לאירנים

בעקבות פרסום השב"כ על מעצרו של המיליונר הבדואי יעקוב אבואלקיען, בחשד לשיתוף פעולה והעברת מידע לגורמים איראניים, בתנועת רגבים מזהירים מפני הקצנה גוברת והולכת בחברה הבדואית

בעקבות פרסום השב"כ על מעצרו של המיליונר הבדואי יעקוב אבואלקיען, בחשד לשיתוף פעולה והעברת מידע לגורמים איראניים, בתנועת רגבים מזהירים מפני הקצנה גוברת והולכת בחברה הבדואית.

מאיר דויטש, מנכ"ל תנועת רגבים מסר בתגובה: "העובדה כי אבואלקיען, מיליונר עתיר נכסים ומקורב לבכירי המשק הישראלי, העביר מידע לגורמים איראניים, מוכיחה כי הלאומנות ההולכת וגוברת בחברה הבדואית, אינה קשורה לטענות על עוני ומעמד, אלא להלכי רוח לאומניים ומסוכנים. זו התוצאה של טמינת הראש בחול, ועל מדינת ישראל להתעורר בהקדם".

ביתו של אבואלקיען בעיר חורה. צילום: תנועת רגבים

 

מהאגף למחקר ערבי של תנועת "אם תרצו" נמסר בתגובה להגשת כתב האישום נגד יעקוב אלקיעאן כי: "הגשת כתב האישום היא ראייה נוספת לכך שרבים ממנהיגי המגזר הערבי במהלך מבצע שומר החומות" פעלו כגיס חמישי לכל דבר ועניין. מדובר בתמרור אזהרה גדול ביותר. יש לזכור שלא מדובר בפרעות חוליגנים המוכרות לנו ממקומות שונים בעולם, אלא בהתפרצות אדיאולוגית לאומנית ואנטי ישראלית מבפנים.
מדינת ישראל חייבת לטפל בתופעה זו בכל העוצמה והנחישות הנדרשת בכדי להבטיח את עתידה."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *