זהו המידע המודיעיני המסווג שהועבר לפנטגון על חמאס

מהמידע המודיעיני שהעבירה ישראל התברר שהמגדל איכלס אגף טכנולוגי של המודיעין הצבאי של חמאס שבין היתר שיבש קליטת GPS ועסק בפיתוח טכנולוגיה לייצור רקטות

בכירים במערכת הביטחון העבירו לגורמים רשמיים בפנטגון מידע מודיעיני מסווג, המצביע על פעילות צבאית של חמאס שבוצעה מתוך בניין המשרדים אל-ג'לאא בעזה – שממנו פעלו משרדי סוכנות הידיעות AP, רשת אל ג'זירה וכלי תקשורת נוספים. המגדל הופצץ ביום שבת האחרון. לאחר מכן שוחחו שר הביטחון בני גנץ עם מקבילו האמריקני לויד אוסטין – שזו השיחה השלישית ביניהם בימים האחרונים.

מהמידע המודיעיני שהעבירה ישראל התברר שהמגדל איכלס אגף טכנולוגי של המודיעין הצבאי של חמאס שבין היתר שיבש קליטת GPS ועסק בפיתוח טכנולוגיה לייצור רקטות, פיתוח אמצעי לחימה, ושיבוש מערכות צבאיות אחרות כמו מל"טים. כמה קומות במגדל שיכנו את אותו אגף שבו עמלו על מחקר ופיתוח צבאי.

בתוך כך, דיווח תמיר סטיינמן כי בצל הדיווחים על הפסקת אש, מאות רבש"צים במכתב לראש הממשלה דורשים להמשיך בלחימה: "סבב לחימה זה ראוי שימשך ככל שיידרש כדי להביא לשקט ארוך טווח. אסור להפסיק את המערכה הזו עד להשגת כל היעדים והסרת איום הרקטות. לא עוד סבב קצר שיביא לדחיית האיום בכמה חודשים. אנו מצידנו נעשה ככל שיידרש כדי לספק את ההגנה ביישובים".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *