"זה אבסורד שבתי המלון שוממים ובאמירויות מבלים 50 אלף ישראלים"

– מי שיכל לשחרר עשרות אלפי תיירים למקבץ בתי מלון בדובאי יכול היה להרשות לעצמו להכין מתווה לפתיחת מספר בתי מלון בארץ"

 

יו"ר ועדת הכלכלה יעקב מרגי  מחאה  בדיון בכנסת על מצב התיירות, "זה אבסורד שבתי המלון שוממים ובאמירויות מבלים 50 אלף ישראלים – מי שיכל לשחרר עשרות אלפי תיירים למקבץ בתי מלון בדובאי יכול היה להרשות לעצמו להכין מתווה לפתיחת מספר בתי מלון בארץ".

היו"ר, ח"כ יעקב מרגי, אמר את הדברים בדיון מיוחד שיזם במצבה הקשה של תיירות הפנים והתיירנים במדינה, בשעה שהמדינה מאפשרת יציאת תיירים רבים לחו"ל. הוא הוסיף: "זה היה איוולת ואבסורד. לא ייתכן שהתיירות הישראלית מתבוססת בדמה ואנחנו משחררים ישראלים לחו"ל. אני מצפה שמשרד הבריאות וקבינט הקורונה יתנהלו בצורה אחראית ומאוזנת, שגם הציבור יבין שיש היגיון מינימלי".

שרת התיירות, ח"כ אורית פרקש הכהן, אמרה: התקיים מצב אבסורדי שהשמיים פתוחים ושולחים ישראלים לנפוש בעולם, בעוד שבישראל קידמנו את מתווה האיים הירוקים, אבל בתי המלון בישראל סגורים. חשבתי בתור שרת התיירות שיש כאן אפליה. קיימתי שלוש שיחות עם שר הבריאות על זה, וממדי התחלואה התחילו לעלות. סיכמנו שיהיה איש קשר במשרד הבריאות וקבענו שיחה עם שלל נושאים מול משרד הבריאות – מסעדות, אטרקציות ובתי המלון. אין בשורות אבל אני מאמינה שלהיערך מראש זו הדרך".

רופאת מחוז המרכז במשרד הבריאות, ד"ר עפרה חבקין, אמרה: "משרד הבריאות לא אפשר לאנשים להתנהג בהפקרות בחו"ל, התוצאה הייתה הפקרות. הציבור יצא לחו"ל ולא שמר על הכללים ולכן ראינו שחלקם חוזרים חולים. לא ציפינו שזה מה שיקרה".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *