"זה הזמן לעבודה משותפת": בליכוד כעסו על ההודעה של סמוטריץ'

סמוטריץ עושה משחקים ובליכוד לא נותרו חייבים

בתום פגישת נתניהו-סמוטריץ’ שהסתיימה לאחר כשעתיים. מפלגת הציונות הדתית מסרה הודעה לא ברורה בה נאמר: “השניים סיכמו שיש לעשות כל מאמץ לשכנע את בנט לא לפרק את המחנה הלאומי ולא ללכת לממשלת שמאל”.

אלא שבליכוד כעסו על הנוסח והבהירו שלא מדובר בהודעה משותפת של הצדדים: "ההודעה מטעם בצלאל סמוטריץ' אינה תואמת את המציאות. זה הזמן לעבודה משותפת ולא לפרסומים שאינם תורמים למאמץ המשותף שאנחנו עושים".

זמן קצר לאחר שסיימו להיפגש, יצאה הודעה משותפת לליכוד ולימינה: "פגישת ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו״ר ימינה נפתלי בנט הסתיימה כעת. הפגישה התנהלה ברוח טובה ובאווירה חיובית. סוכם כי ייפגשו שוב".

יו”ר הציונות הדתית מציע לסער, שהצהיר שלא יישב בממשלה תחת נתניהו, פתרונות יצירתיים שיאפשרו את כניסתו לממשלת ימין. הוא סבור שסער יתרצה אם יציעו לו חקיקות שונות כמו הגבלת כהונה של ראש ממשלה, שתקצוב את ימיו של נתניהו בתפקיד.

עוד נודע כי ‏לשכת ראש הממשלה זימנה מוקדם יותר רב בכיר בציונות הדתית לפגישה עם נתניהו בכדי שישכנע את סמוטריץ’ שיסכים לשבת עם רע”מ, זאת לקראת הפגישה הערב. הרב סירב לפגישה והבהיר כי הוא וסמוטריץ’ מתואמים בעמדתם.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *