"זה ייגמר בדם", הדגלים השחורים מחו מול משרד המשפטים

מול משרדי המשפטים בירושלים, פעילי הדגלים השחורים תלו את שלטי ההסתה ותמונות האלימות מול משרדים המשפטים, תחת הכותרת "זה ייגמר בדם".

מול משרדי המשפטים בירושלים, פעילי הדגלים השחורים תלו את שלטי ההסתה ותמונות האלימות מול משרדים המשפטים, תחת הכותרת "זה ייגמר בדם".

המיצב מגיע אחרי המתקפות בשבועות האחרונים על פעילי 'הדגלים השחורים' בנס ציונה וברחבי הארץ, ולאור כתובות 'תג המחיר' שנעשו על בתי הפעילים. בנוסף מהבוקר נחשף כי השב"כ חוקר ניסיונות פיגוע נגד המפגינים נגד השחיתות השלטונית.

בתמונות שהוצבו מול משרד המשפטים נראה קמפיין 'שמאלנים בוגדים' שבמשרד החליטו להכשיר משפטית כמו גם תמונות של המפגינים שנפצעו ע"י אלימות קשה מצד אנשי נתניהו.

יש לציין כי תנועת ׳הדגלים השחורים׳ פנתה במספר מקרים ליועמ"ש והתריעה בפניו שההסתה מבית נתניהו ובמיוחד קמפיין 'שמאלנים בוגדים' יביאו לאלימות קשה. היועמ"ש למעט מקרה אחד, בוחר כדרך קבע להתעלם מהאלימות הקשה נגד המפגינים ובוחר לאפשר למשטרת ישראל להגיש כתבי אישום הזויים ולבצע מעצרי שווא שזוכים לביקורת קשה מבתי המשפט.

הדגלים השחורים: ״האלימות הקשה של השבועות האחרונים חייבת לזעזע את משרד המשפטים. היועמ"ש חייב להפנים לראשונה בחייו שלהיות שומר סף אומר שתפקידו הוא לשמור על האזרחים ולא להיות שומר הסף של כנופיות נתניהו. האלימות, סימון בתי "בוגדים" וההסתה הקשה חייבים לקבל מענה אמיתי- מענה אותו בוחרים במשרד המשפטים לא לתת. מנדלבליט- התעורר לפני הרצח"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *