זועבי הודיעה כי לא תתמודד: "גאה בכל מה שעשיתי"

לאחר 10 שנים של פרובוקציות: ח"כ חנין זועבי (הרשימה המשותפת – בל"ד) הודיעה השבת כי לא תתמודד בבחירות לכנסת ה-21

ח"כ חנין זועבי (הרשימה המשותפת – בל"ד) הודיעה השבת כי לא תתמודד בבחירות לכנסת ה-21. זועבי הודיעה על כוונתה בישיבת בל"ד "אני מודיעה בזאת שאני לא אתמודד לבחירות לכנסת ה 21. ברגע זה של חיי, אחרי 10 שנים גדושות, אני מרגישה שהגיע הזמן, והודות לכולם, ולשנות את המקום, אולם לא את הדרך"..

זועבי, הוסיפה כי תמשיך ותפעל באותה דרך: "לחזק את המודל של בל"ד, למען דור פלסטיני חזק יותר, מאבק עיקש יותר, ואמונה שצדק ייעשה". היא ציינה כי "מדובר ברגע בו נהוג בו לסכם תקופה לעשות חשבון נפש ולהביט אל העתיד. לא אחלק לעצמי ציונים. היו מי שהעריכו ואף תמכו במעשיי ובמה שייצגתי והיו ויש רבים יותר ששנאו ונלחמו בי ובדעותיי".

הח"כית הוסיפה: "באהדה ובשנאה לא שלטתי, ועוד פחות בקנאה ובמלחמה אישית סמויה מן העין. בדבר אחד שלטתי: שלא אשאיר אף אחד אדיש למה שאני מייצגת".

לסיכום, אמרה זועבי: "אני גאה שנתתי את כולי, ללא כל ניסיון לדלל או להתייפייף, או 'לנסות להתקבל'. באתי כנציגת מפלגה בשביל לערער על המציאות מן היסוד, העוול שנגרם לעמי, ותחושת חוסר האונים שמאיימת על כל עם בשל העושק האכזרי. אני גאה בכל מה שעשיתי, והייתי חוזרת על אותם דברים שוב. ייצגתי את החזון של בל"ד, את הקול האותנטי של הקורבן, את האמת ואת הצדק של מאבקו של העם שלי, על פי היושר המוסרי ואינטלקטואלי שלי".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *