זעזוע בבני ברק: צלבי קרס של אנשי התועבה רוססו בבתי כנסת

הלם בבני ברק: צלבי קרס רוססו בבתי כנסת בעיר בני ברק. בכניסה של בית הכנסת "ישראל הצעיר" פורסמו תמונותיה של שירה בנקי, שנרצחה במצעד התועבה

הלם בבני ברק: צלבי קרס רוססו בבתי כנסת בעיר בני ברק. בכניסה של בית הכנסת "ישראל הצעיר" פורסמו תמונותיה של שירה בנקי, שנרצחה במצעד התועבה בירושלים לפני שש שנים.

מתפללי בית הכנסת אשר נמצא ברחוב הרב קוק הגיעו הבוקר (ש') לתפילת שחרית ונחרדו לגלות את צלבי הקרס מרוססים על דלתות בית הכנסת.

בנוסף, הושלכו בכניסה לבית הכנסת תמונותיה של שירה בנקי ז"ל, שנרצחה במצעד בירושלים לפני מספר שנים, ופריטים מבזים נוספים.

קהילת "ישראל הצעיר" בבני ברק היא קהילה ותיקה המרכיבה דתיים לאומיים וחרדים כאחד ובראשה עומד סא"ל במילואים הרב אשר לנדא.

בעקבות האירוע המשטרה פתחה בחקירה.

חבר הכנסת יעקב אשר מסיעת יהדות התורה  הגיב: "ההשתוללות הבריונית השבת הוא פרי באושים של הסתה מתמשכת ונטולת רסן נגד כל דבר שריח של יהדות וחרדים נודף ממנו". הוא ציין כי הוא מקווה להעביר בהקדם את תיקון חוק הגזענות "כדי שהמסיתים יבואו על עונשם ותיווצר הרתעה אפקטיבית".

יו"ר סיעת הליכוד בעיריית בני ברק, יעקב וידר, שפרסם את הסיפור מסר: "אנחנו רואים בחומרה רבה את האירוע. ריסוס של צלבי קרס על בית הכנסת הציוני בעיר מזכיר ימים אפלים מאוד בהיסטוריה של העם היהודי ואסור בשום אופן לעבור לסדר היום במקרה כזה. אני מצפה ממשטרת ישראל לטיפול מהיר ונחוש כדי שהאחראים לאירוע יתפסו במהרה ויטופלו במלוא חומרת הדין".

 צילומים: הליכוד שלי

שר החוץ יאיר לפיד הגיב בטוויטר: ‏קורא למשטרה לחקור במהירות ולמצוא את מי שצייר צלבי קרס בבתי כנסת בבני ברק. עם מי שעשה את המעשה הנורא הזה צריך למצות את כל חומרת הדין.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *