זעזוע בערב יום השואה: המונים קראו בצרחות מקפיאות דם לשחוט יהודים. צפו

ח"כ בן גביר: "בנט, בר לב ומפקד מחוז ירושלים מכילים שנאה, הסתה וקריאת רצח. אפילו ביום השואה המשטרה לא מסוגלת לבצע מעצרים ולפזר את הפורעים".

שנת תשפ"ב 2022. ערב יום הזיכרון לששת מיליון היהודים שנטבחו בשואה. המונים קוראים בהר הבית שבבירת מדינת ישראל לשחיטת היהודים בצרחות מקפיאות דם 'חייבר חייבר יא יהוד, צבא מוחמד עוד יחזור'.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר בתגובה לקריאות להשמדת ישראל בהר הבית:* "הלב מתפלץ. כששומעים את קריאות הנאצה בהר הבית, המקום הכי קדוש לעם היהודי, והקריאה לחסל את ישראל, ביום בו אנו מתייחדים עם ששת המליונים שנספו בשואה על ידי הנאצים יש"ו, מבינים עד כמה ישראל על סף אסון".

ח"כ בן גביר הוסיף: "בנט, בר לב ומפקד מחוז ירושלים מכילים שנאה, הסתה וקריאת רצח. אפילו ביום השואה המשטרה לא מסוגלת לבצע מעצרים ולפזר את הפורעים".

מוקדם יותר שר הביטחון בני גנץ נאם בטקס יום הזיכרון לשואה ולגבורה של מכון משואה ללימודי השואה, שנערך בסימן "ילדות – בין אובדן לתקווה" בהשתתפות יו"ר מכון משואה יוסי פייט ומפקד חיל האוויר האלוף תומר בר.

שר הביטחון: "לא לשווא, נחקקה בזיכרון הלאומי היהודי, ובזיכרונם של כל בני האנוש בעולם, תמונתו של הילד היהודי מגטו ורשה, מרים את ידיו, כאשר מאחוריו ומלפניו חיילים נאצים. הילדים ההם, שהצליחו לשרוד את התופת ולהגיע לישראל – בחרו בחיים.
אלה מהם שכבר היו בוגרים מספיק, התגייסו לצה״ל ולחמו במלחמת העצמאות. רבים לא היססו ורבים הגיעו הישר ממחנות העקורים, לבשו את המדים ואחזו בנשק על מנת לכונן כאן מדינה. הם הגיבורים שבזכותם יש לנו מדינה, יש לנו ביטחון, יש לנו את התקווה.

עוד אמר: "בנאומי יום השואה אנו מזכירים לעיתים את האיומים הביטחוניים על ישראל – בראשם איראן המבקשת להשיג נשק גרעיני ולהפוך לאיום קיומי עבורנו. ואכן מדינת ישראל חייבת שתהיה לה עוצמה צבאית ולצידה עוצמה מוסרית.
העוצמה והמוסר, נובעים מיכולתנו לחיות כחברה אחת חזקה ומלוכדת ולא כעם המפוזר בגלויות, שסוע ומופרד. החוסן שלנו כחברה הוא שמאפשר ומצדיק את קיומנו. עלינו, צאצאיהם של הילדים שהגיעו והפריחו כאן את השממה, מוטלת המשימה להימנע משנאת חינם. עלינו מוטלת המשימה לשמור על החברה הישראלית חזקה – לפני כל ויכוח אידיאולוגי. זהו צורך לאומי וקיומי ראשון במעלה, לא פחות ממוכנות לתקיפת מתקני הגרעין באיראן."

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *