זעזוע בטבריה: רון קובי פער את פיו נגד הגר"ד קוק

בשידור חי בפייסבוק: ראש העיר טבריה רון קובי פער את פיו נגד המקובל הגר"ד קוק שליט"א ואמר נגדו דברים קשים. גורמים פוליטיים בעיר ל'אקטואליק': "אפסו סיכוייו להקים קואליציה"

אם היה מי מתושבי טבריה שעוד חשב שראש העיר, רון קובי, יצליח להקים קואליציה ברגע האחרון, אמש – לפי גורמים פוליטיים בעיר – אפסו הסיכויים.

בשידור בפייסבוק תקף אמש קובי את הציבור החרדי, ואת המקובל הגר"ד קוק, שמקובל על כל תושבי טבריה, החרדים וגם החילונים, ודיבר עליו מילים קשות.

גורם פוליטי בעיר אומר ל'אקטואליק': "רון קובי שרף את עצמו מבחינת פוליטית. אין סיכוי שמישהו מחברי המועצה, אפילו החילונים, ייכנס לקואליציה שלו אחרי דיבורים כאלה".

חגי עמר, פעיל חברתי חילוני מוכר בטבריה, הגיב הבוקר בעמוד הפייסבוק שלו: "כבוד הרב קוק, היום אני רוצה לבקש מימך סליחה ולהתנצל בפניך על אלה הפוגעים בכבודך.

"להתנצל בשמם של כפויי הטובה שלא יודעים לכבד את הנתינה האין סופית שלך תוך ביטול האני העצמי שלך לטובת הכלל… לא אשכח את הימים בהם גזרת על עצמך תעניות כשהגשם לא ירד או כשהרגשת שגזרה מרחפת לה על בני עירך או בני עמך, תוך שאתה מסכן את נפשך וגופך ובמשך ימים לא מכניס מזון ושתיה לגופך ופשוט מתענה למען האחר ובטח שלא למען עצמך, כשבני משפחתך מסתכלים בחרדה איומה ודואגים לבריאותך ומתחננים שרק תלגום קצת מים!

"תודה על תפילות בלתי נגמרות, לעיתים היה נדמה שבקלות היה ניתן להציג את זה כשיא גינס, תפילות שמתחילות בנץ החמה והיו נמשכות עד לשעות לילה מאוחרות כאשר אתה עומד וגופך זז למילות התפילה שהתפללת עלינו עד אשר תש כוחך וגופך בגד בך!

"אני אדם חילוני שחי חיים חילוניים ונוסע בשבת, וכן, גם לפעמים חולק על החרדים, אבל זוכר תמיד שכולנו אחים למרות המחלוקות!

"וכאדם חילוני, לראות את ההקרבה שלך למען האחר כאשר אתה יודע שאתה פוגע בבריאותך ואתה עושה זאת בתחושת שליחות זה מעורר הערצה והלב מתרחב למעשים הבלתי אנושיים שלך כבוד הרב,

"אני צם בכיפור, לצורך העניין, וכל רגע נמשך נצח, מה תגיד אתה, שעושה זאת במשך ימים רבים ולא פוצה הגה, כולך חדור מטרה וכולם יודעים שאסור להפריע לרב הוא בעולמות אחרים…

"חברים יקרים, גם אם אנחנו מאמינים או פחות מאמינים, אנו צריכים להכיר תודה לכבוד הרב דב קוק. לא בכל יום, ואפילו אגדיל ואומר, לא במהלך חיים שלמים, אנו זוכים לראות צדיקות כזאת סגפנות כזאת וכל זה למען האחר!

"כן, אני חושב שזאת זכות שנפלה בחלקנו וזו הזדמנות לומר לו תודה! לא לקנות לו מתנות כי הוא יחלק אותם לאחרים, ואם תיתנו לו כסף, הוא מיד יחלק לנזקקים. האיש לא מחובר לחומר, רק לומר לו תודה ולאחל לו בריאות איתנה!

"ולכל אותם אלה שמנסים להפוך את הרב לכזה שמשפיעים עליו שמנסים לזרוע בציבור שהרב מסכן שמוליכים אותו שולל, לכם אומר: אתם המסכנים שמולכים שולל ובטח שלא הרב.

"כבוד הרב דב קוק בן שושנה שליט"א, רק רציתי לומר תודה!!!".

8 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. זעזוע בטבריה רון

    רון היקר או מי שיכול להעביר לו את הדברים..
    איך אתה מעז לדבר על הרב הקדוש הזה???
    איךךךךךךךך??
    תיזהר בלשונך "שנשיכתם נשיכת נחש"
    זה לא בן אדם זה שרף.. מלאךךךך..

    א. |
    הגב
  2. זעזוע בטבריה

    רון היקר או מי שיכול להעביר לו את הדברים..
    איך אתה מעז לדבר על הרב הקדוש הזה???
    איךךךךךךךך??
    תיזהר בלשונך "שנשיכתם נשיכת נחש"
    זה לא בן אדם זה שרף.. מלאךךךך..

    אני |
    הגב
  3. לכבוד הרב הצדיק והקדוש.....הקב דב קוק שליטא.

    כפי שהרב מחזק את עם ישראל בדף היומי.אבקש מהקדוש ברוך שיחזק את כבוד הרב.בשם כל עם ישראל….הקטנים עים הגדולים….החרדים עים החילונים….והשם ישלח לו ברכה והצלחה עד בלי די…..

    זוהרב |
    הגב
  4. רון קובי

    על זה נאמר… "ויפתח ה'את פי האתון"
    מה שהאתון רואה רון קובי לא רואה?
    "חמור תשים עליו כתר נשאר חמור" עוד מעט הכתר יורד ונשאר חמור בלי כתר! יאלה מפלה!!!!!

    דבר אמת |
    הגב
  5. מלים לא לענין

    בעה אמרתי בכתובות אל ראש העיר לא ללכת עם בקיר בכל זאת עושה שוב .למה לעלות שמות רבנים שהם .תפקדים להתריע כמו חלול שמם שמים בכל רב .הוא מיצג את התורה הרחניות .לזה נאמר רב כבודו במקומו .מה המילים שיוצאים ללא הקשר .לפוליטיקה למה לערב נושאים אין קשר בין אחד חשני.רון קובי חבל אתה מכנס את עצמך לתוך מעטבולית.בסוף תתחריט ..כמו אריק שרון היזרו אותו לא לגריש יהודים מגוש קטיף לא שמע בכל רבנים הסןף אתה יודע רון קובי.מציע לך תריד מעץ .לטןבתך תעזוב את הרבנים לטובתך .צעשוק בבחירות
    ,

    שמעון דואני |
    הגב
  6. רון קוביה מרובעת

    מאיפה נפל עלינו הזבל הזה .איך הוא קיבל 6 מחברי מועצה .מה הם דפוקים לא ידעו איזה טיפוס הוא.אני מרחם על 6 חברי המועצה שלו.אריה דרעי כך את הסמכות לידיך ותשאל את הטבריינים מהחולה נפש הזה

    מנשה |
    הגב
  7. רון קובי

    איבדת את ההדה המועטת שהיתה לך
    איבדת את הקריירה שלך
    אתה אבוד
    כולנו אוהבים את הרב קוק
    גם אני בזה לך
    אתה אדם שירדת מדעתך
    ואחד כמוך
    לא ראוי למנהיגות
    כי אתה לא יודע לשלוט בעצמך
    אתה צריך לבקש סליחה

    ראש עירית טבריה |
    הגב