זעם רב: 'ארץ נהדרת' מתכננים חיקוי נלעג של הגר"ח

זעזוע ברשת על כוונת תוכנית הסאטירה ׳ארץ נהדרת׳ לשדר הערב חיקוי נלעג של הגר״ח קנייבסקי.

זעזוע ברשת על כוונת תוכנית הסאטירה ׳ארץ נהדרת׳ לשדר הערב חיקוי נלעג של הגר״ח קנייבסקי.

חברי כנסת של דגל התורה קיבלו הודעה לא יגיבו על הפרובוקציה: "גפני ביקש למסור כי בבקשה לא להגיב ולהתייחס כלל לנושא של 'ארץ נהדרת'. לא החכי"ם ולא העוזרים. שיישרפו בגיהנום".

העיתונאית אפרת פינקל צייצה בטוויטר: "תהרגו אותי, לא מבינה את הזעקה הגדולה נגד תוכניות בידור כשמחקים רבנים. דעתו של החילוני הממוצע על הרבנים לא משתנה בעקבות חיקוי. אדרבה, הסאטירה רק רוכבת על דעות שכבר קיימות ממילא במרחב החילוני. וכל זה בשעה שברור שמעצם המחאה לא יצא כלום מלבד טראפיק לתוכנית".

ח"כ סמוטריץ' הגיב: "אני מוחה על הפגיעה בכבודו של הרב חיים קנייבסקי שליט״א. אנשי הסאטירה לא מזלזלים רק ברב אלא בציבור מסורתי, דתי וחרדי אדיר שמעריץ את גדולי ישראל. בזמן המערכון הטפשי שלכם ר' חיים ילמד עוד כמה דפי גמרא, כל השאר, הרבה פחות חשוב" :

 

 

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. האם הם יעזו לעשות דמות סאטירית ממנהיגי דת מוסלמים ממוחמד לדוגמא

    קודם כל צריכים להבין את המניע למעשיהם. והוא לסייע לעגלה הריקה של "רק לא ביבי" של התקשורת/מפלגות השמאל וכו'.. ומנסים ליצור אווירה שביבי משתף פעולה עם אוייבי העם החרדים.. ומפלגת רק לא ביבי באה להצילם.. כפי שכבר עולה מהסקרים האחרונים.. זה פשוט תשדירי בחירות עבור עצמם והאג'דה שלהם.."אסטרטגיה-מכוונת"..
    כך נהג למשל להבדיל סטאלין כשרצה לחסל את מתנגדיו הפוליטים האשים אותו בשיתוף פעולה עם המערב.. או כשרצה להסיט את הזעם ממנו לעבר היהודים במשפט הרופאים המפורסם.. כך ניסה נשיא תוניס לאחרונה לתלות את אי השקט במדינתו ביהודים.. וכך יש אנספור דוגמאות..
    ומאחר ודם החרדים הוא הכי מופקר במדינה.. ולא זוכה לכל הגנה חוקית..הם בזים ומבזים את החרדים חופשי..

    מומחה בחירות |
    הגב