חברו של משי זהב מוטרד: "הנעלם הגדול זה הנזק המוחי"

יו"ר זק"א לשעבר ‏יהודה משי זהב, שנמצא ביום חמישי שעבר בביתו בגבעת זאב במצב קשה, מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ במרכז הרפואי שערי צדק כשהוא מונשם ומורדם. החברים שלו מביעים דאגה

יו"ר זק"א לשעבר ‏יהודה משי זהב, שנמצא ביום חמישי שעבר בביתו בגבעת זאב במצב קשה, מאושפז במחלקה לטיפול נמרץ במרכז הרפואי שערי צדק כשהוא מונשם ומורדם.

חבר קרוב של משי זהב סיפר ל״ישראל היום״ על מצבו הרפואי: ״מערכות גופו פועלות כסדרן, אבל הנעלם הגדול הוא הנזק המוחי שייתכן ונגרם לו״. עוד סיפר כי ״בנו של משי זהב, פרמדיק במד״א, היה במשמרת בזמן שהתרחש המקרה והוא זה שהתעקש ונאבק על חייו של אביו״.

חברו של זהב מתח ביקורת על שידור תחקיר התכנית ״עובדה״ בדיוק באותו יום בו משי זהב ניסה לשים קץ לחייו: ״אחרי שהתברר שחייו של יהודה נעים בין שמיים לארץ, כאשר לא ברור עד לרגע זה אם הוא ישוב לחיות כאחד האדם, ההחלטה לשדר בכל זאת את תחקיר ״עובדה״ הייתה יריה בראש של משפחתו וצאצאיו. הם בוודאי לא אשמים, והסבל שעובר עליהם מהדאגה, מהבושה ומכל מה שקורה מסביב הוא כבד מנשוא. אפילו המתנה עם השידור לפרק זמן סביר, על ידי הודעה מראש, הייתה מונעת גם את הפגיעה במרואיינים״.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *