חברת החשמל: נשבר שיא צריכת החשמל בחורף של כל הזמנים

השיא הקודם בחורף 2020 עמד על 13182 מגה וואט. אתר החרמון הודיע כי מסלולי הסקי בהר ייפתחו לציבור הגולשים החל מיום שישי הקרוב, זאת לאחר שהערב נמדדו במפלס התחתון כ-50 ס"מ של שלג.

חברת החשמל מודיעה כי נשבר שיא צריכת החשמל בחורף של כל הזמנים והוא עמד הערב על 14735 מגה וואט. השיא הקודם בחורף 2020 עמד על 13182 מגה וואט.

עוד מדווחים בחברת החשמל כי משעות הבוקר תוקנו מאות פגיעות ברשת החשמל כתוצאה מפגעי מזג האויר וכי במספר ישובים ערביים נרשמו תקלות חוזרות ונשנות על רקע עומסים כתוצאה מחיבורים לא מוכרים. עובדי חברת החשמל עובדים במתכונת מתוגברת על מנת להחזיר אספקה סדירה מהר ככל שרק ניתן.

אורן הלמן, סמנכ"ל שירות ורגולציה בחברת החשמל, הוסיף: "אירוע מזג האוויר הנוכחי מחזק את עמדת חברת החשמל שלפיה יש להסדיר את החיבורים הלא מוכרים לרשת, וכך לצמצם משאבים עצומים שמופנים לטיפול במקומות שבהם לא באמת ניתן למנוע את הנזקים הבאים. גם לקוחות שמחוברים באופן מוסדר לחשמל באזורים הללו מרגישים את השיבושים כשנגרמים באותם אזורים נזקים לרשת החשמל".

אתר החרמון הודיע כי מסלולי הסקי בהר ייפתחו לציבור הגולשים החל מיום שישי הקרוב, זאת לאחר שהערב נמדדו במפלס התחתון כ-50 ס"מ של שלג.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *