חבר המועצה החרדי: "רון קובי זייף את המסמך"

ראש עיריית טבריה רון קובי חשף בשידור חי מסמך דרישות של נציגי הרב קוק ובהם שורה של טופונים ובהם: תפקיד סגן בשכר, ועוד, כעת, חבר המועצה החרדי טוען: "להד"ם"

הבוקר דיווחנו ב'אקטואליק' כי ראש עיריית טבריה רון קובי חשף בשידור חי מסמך דרישות של נציגי הרב קוק ובהם שורה של טופונים ובהם: תפקיד סגן בשכר, יו"ר ועדת מכרזים, ועדת איכות  סביבה, נוער וצעירים, המחלקה לתרבות ואמנות רכש ועוד.

במסמך הדרישות נכתב בין היתר כי ראש העיר יצהיר שלא יהיה יותר חילולי שבת בטבריה בחסות העירייה. בהמשך תקף קובי את חברי המועצה גם החילונים וגם החרדים שהם נשלטים על ידיי שר הפנים ויו"ר ש"ס אריה דרעי.

ח״מ עיריית טבריה דודיק אזולאי אומר ל'אקטואליק' בתגובה כי רון קובי אמש השתמש בהצגת מסמך ערוך ומזויף, "כהרגלך בקודש המשכת לשקר לצאן מרעיתך . גם לערוך מסמך הבנות בין סיעות  – צריך לדעת לזייף", עקץ דודיק, "זאת למרות שהסכמת לכל הסעיפים שכתובים בו ושיקרת לצופים בכך שאתה לא נכנע".

"היום" ממשיך חבר המועצה החרדי, "במר גורלך, כשחבל התליה מונח מעל ראשך . אתה משדר שידור פרידה מהכיסא וממשיך לשקר ולעוות את האמת.  כמות העוקבים הדלילה אחרי השידור מסבירה את מצבך העגום שקנית ביושר. 33 איש שבאו לשמוע אותך ב"יד שטרית" מסבירה את העליבות שהציבור רוחש לך".

"ארבעה אנשים ושמונה עיניים ראו ושמעו שדודיק אזולאי לא מעוניין בשכר וסעיף השכר נמחק ובוטל ואתה הצגת מסמך אחר ערוך ומעוות ועל כל השאר אפשר היה לדון כי כך נהוג", ממשיך ותוקף.

דודיק תוקף עוד וכותב: "אתמול בחרת לשסות ולהסית נגדי ונגד אחרים תוך רמייה של הצופים שעוד אוכלים את השקרים והכזבים שלך. רק לפני כמה ימים ניסית לשחד אותי ולהעניק לי מחצית מהתפקידים בעירייה שזה פי ארבע ממה שכתוב במסמך ולא הסכמתי להכנס לקואליציה בראשותם. להיות במחיצתך בלי קשר לאישור לתקציב זאת הזיה . בניגוד לך אני לא מתמודד לכנסת ולא בוגד בבוחרים ששלחו אותי למועצת העיר . אמשיך לשרת את הציבור בכל עמדה שאהיה בה".

מרון קובי נמסר: שקרים ובדיות! המכתב מקורי, הכל אמת וכל מה שאמרתי הוא אמת צרופה! זה האיש לצערי ואתמול כל הציבור קיבל את ההוכחה מדוע לא מכרתי את העיר.

4 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. רון לא טוב לטבריה

    רון תפסיק להתנהג כמו סמרטוט תיהיה גבר ושים תמפתחות על השולחן אתה סתם סערה בכוס מים. עשית מספיק רעש בכדי שתכנס לדפי ההיסטוריה של העיר (אומנם בשלילה אבל עדיין כנראה שתופיע) זהו חלאסס לך הביתה

    חיים |
    הגב
  2. אתם לא מהיימנים לשדר חדשות

    האתר שלכם מגמתי, שקרני ואתם לא מוסמכים לשדר חדשות או ידיעות חדשותיות.אתם לא אובייקטיבים, לא מציגים את האמת ולא מביאים עובדות או עדויות ממשיות! להד"ם זה בהחלט סיכום של כל מה שאתם כותבים. הזויים

    דקלה |
    הגב
  3. חחחחח

    רון קובי הולך הבית ..ברוך השם
    לשכת העבודה מחכה לך רון

    יעקב |
    הגב
  4. זה מיכאל לרר והוא רחוק מלהיות חרדי ההפך הגמור הוא אוכל טרף והוא בגד בדודיק וספק אם הוא יהודי בכלל תתעוררו גם אתם המסמך לא מזוייף המוח של מיכאל לרר מעווט

    מיכאל לרר הינו בחור בן 26 אינו שומר מצוות ההפך הוא הנכון אוכל בשר חלב ביחד השם ישמור.
    הוא רחוק מלדבר אמת! תצליחו.. אבל תביאו ידעות אמיתיות

    טברייני |
    הגב