"חוזה המנהרות": הותר לפרסום שמו של הרב מהדרום החשוד כי הטריד נשים

המשטרה התירה לפרסם כי הרב החשוד כי הטריד מספר נשים מאיזור הדרום הוא הרב נתנאל שריקי

המשטרה התירה לפרסם כי הרב החשוד כי הטריד מספר נשים מאיזור הדרום הוא הרב נתנאל שריקי. מעצרו הוארך ב-3 ימים. הרב כונה בעבר חוזה המנהרות, לאחר שלטענתו סייע לצה"ל באיתור מנהרות תופת של חמאס.

הכל החל לפני כחמישה ימים, רופאה שהתלוננה במשטרה על כך שהרב ביצע בה מעשים חמורים בשעה שבאה לקבל ממנו ברכה פתחה תיבת פנדורה. לאחר פרסום התלונה, אישה נוספת התלוננה נגד אותו הרב, וסיפרה שידוע לה על שני מקרים נוספים לפחות. עוזרו של הרב נעצר גם הוא בחשד לשיבוש הליכי חקירה.

בית המשפט קבע היום כי כי קיים חשד סביר נגד הרב מהדרום. "יצויין כי המעשים המיוחסים לחשוד כפי שעולה מהודעות המתלוננות נעשו בעת שהן פנו אליו על מנת להתייעץ עמו ולקבל ברכה. קיימת עילת מעצר של מסוכנות וחשש לשיבוש חקירה. גם אם ניתן היה לשקול שחרור לחלופת מעצר שייתן מענה הולם למסוכנות בשלב זה של החקירה לנוכח חשש לשיבוש אין לשחררו לחלופת מעצר".

האשה המתלוננת – מתוך חדשות 12

בית המשפט קיבל לבבסוף את עמדת המשטרה שביקשה לפרסם את שמו של הרב: "בשלב זה מהתיק עולה כי היו מקרים נוספים והפרסום יכול להביא מתלוננות נוספות שחששו להתלונן, על מנת להגיע לכמה שיותר קורבנות שחוו פגיעה".

עו"ד סוזי עוזסיני ארניה שמייצגת את המתלוננות: "אני מברכת על כך שמשטרת ישראל פועלת במלוא הרצינות וחוקרת את הפרשה המדאיגה בעניינו של הרב המוכר לעומקה. המשטרה בעיצומה של חקירה מקיפה בעניינו של הרב והנשים המתלוננות משתפות פעולה באופן מלא עם גורמי החקירה במטרה להוציא את האמת לאור בנוגע לאופן התנהלותו. המעשים המיוחסים לו נראים מתוך העדויות כמעשים דומים ושיטת ביצוע".

1 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. לא יודע אם אמת או לא אבל זה מה שקורה שמקבלים נשים

    לא יודע אם אמת או לא אבל זה מה שקורה שמקבלים נשים. יש לי הרגשה שעלילו עליו יש תחרות בן החצירות גם לרב הרנטגן היה בדיוק כך ויצא נקי
    בקיצור חילול השם גדול מאד

    פינחס |
    הגב