חוזר להסית: ליברמן תוקף שוב את ליצמן – דרעי וגפני

הח"כ שתמך בגנץ יחד עם הרשימה המשותפת, החליט לתקוף את החרדים ואת גנץ "פגיעה קשה בדיור בר השגה עבור זוגות צעירים ששירתו בצה"ל, עושים מילואים, עובדים ומשלמים מיסים"

העיסוק בפוליטיקה חוזר לקדמת הבמה התקשורתית, ויש מי שלא מפספס אף רגע על מנת להשתלח בנציגי הציבור של המגזר החרדי, הלא הוא יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, שכתב היום בחשבון הטוויטר שלו: "ליצמן (משרד השיכון, המנהל לתכנון, מנהל מקרקעי ישראל) + דרעי (משרד הפנים, משרד הנגב והגליל) + משה גפני (ועדת הכספים) = פגיעה קשה בדיור בר השגה עבור זוגות צעירים ששירתו בצה"ל, עושים מילואים, עובדים ומשלמים מיסים, פגיעה קשה בענף הבניה כולו".

ליברמן עלה לנאום במליאת הכנסת בערך באותו הזמן בו צייץ בטוויטר ותקף בחריפות את בני גנץ על ההסכם שלו עם בנימין נתניהו "בקואליציה הזאת יש רק גועל. רק גועליציה. אין עקרונות. אין ישראל לפני הכל. כלום. רק ג'ובים ותעסוקה לכחול לבן. אתם עשיתם הסכם בזוי שלמעשה יש לכם מקסימום ג'ובים ומינימום של השפעה" אמר ליברמן.

יו"ר ישראל ביתנו הוסיף "שני רמטכלים מאמצים את הגרסה של מועצת גדולי התורה לחוק הגיוס, לנתניהו אין שום כוונה להקים ממשלה, ראינו את ההצלחה של ליצמן במשרד הבריאות, זה מה שמצפה לנו בשיכון, צ'רצ'יל אמר פעם או בושה או מלחמה. אתם קבלתם גם בושה וגם מלחמה. תקבלו בחירות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *