חוטובלי: "בני גנץ עמד דום לזכר מחבלים"

סגנית שר החוץ מטעם 'הליכוד' ציפי חוטבלי תקפה הבוקר את 'כחול לבן': "בכל פעם שהשמאל העמיד גנרל בראשו קיבלנו עוד תכנית של חלוקת הארץ"

סגנית שר החוץ ציפי חוטובלי (הליכוד) תקפה הבוקר את כלי התקשורת שהתגייסו לטענתה להפלת שלטון הימין ומזהירה מהצבעה למפלגת כחול לבן שמסווה את העובדה שהיא מפלגת שמאל.

בראיון לערוץ 7 אמרה חוטובלי כי "חקירות ראש הממשלה שנמצאות בראש סדר היום התקשורתי כבר שנתיים הן מסך עשן שנועד להשכיח מהציבור את העניין המרכזי של מערכת הבחירות, והוא – שהציבור בישראל יבחר בין ימין לשמאל. יש חשש אמיתי שהרבה מצביעים קונים את עניין ההסוואה של מפלגת 'כחול לבן' של בני גנץ ויאיר לפיד וחושבים שלא מדובר באותו שמאל ישן ומסוכן.

"אבל כן, זה שמאל מסוכן, ובכל פעם שהשמאל העמיד גנרל בראשו קיבלנו עוד תכנית של חלוקת הארץ בגרסה כזאת או אחרת. זה היה רבין עם אוסלו ואהוד ברק עם כל תכניות ההיפרדות שלו", טענה.

חוטובלי תקפה: "אני חושבת שאולפנים פתוחים מהסוג שפתחו כאן עם פרסום הודעת היועץ המשפטי לממשלה לא נראו כאן אפילו בעיתות מלחמה. התקשורת רואה את זה כהזדמנות להחלפת שלטון, בשוק הדעות התקשורת לא הצליחה לשכנע את רוב העם בישראל אז יש כאן ניסיון להפיל את שלטון הימין בישראל באמצעות תרגילים תקשורתיים כמו האולפנים הפתוחים שמייצרים כאן דרמה כאילו קרה כאן דבר חדש".

על החלטת היועץ המשפטי לממשלה להעמיד לדין את ראש הממשלה בכפוף לשימוע אמרה חוטובלי כי "כתב האישום הזה הוא כתב אישום במעמד צד אחד. זה כתב אישום שלא הושלם וזה חצי עבודה. העמדה של ראש הממשלה טרם נשמעה והתבררה בהליך השימוע.

"הליך השימוע הוא הליך מהותי שיורד לעומקם של דברים, זה לא הליך טכני. היועץ המשפטי לממשלה לשעבר מני מזוז אמר שהליך השימוע הוא הליך מהותי ולא הליך שבא רק לשים חותמת על כתב האישום. כבר ראינו הליכים כאלה שהפכו החלטות של יועצים משפטים לממשלה. כך קרה עם ליברמן, ראינו כתבי חשדות שהתפוגגו כמו של יעקב נאמן. הדבר שהוגש לציבור הוא חצי עבודה, הוא אירוע במעמד צד אחד בלבד בלי שניתנה לראש הממשלה זכותו להגיב ולכן כך צריך להתייחס לזה כאל מוצר לא מוגמר".

חוטובלי הסבירה בראיון כי היא מודאגת מהסקרים: "אני מאוד מודאגת מהעובדה שהמפלגה הגדולה כרגע בהובלה ניכרת היא מפלגת השמאל של לפיד וגנץ, זה דבר שצריך להדאיג כל מצביע ימין בישראל. מטרת הקמפיין של הליכוד היא להחזיר מצביעים ימניים הביתה ולא להתפתות למצג השווא הזה שאין ימין ואין שמאל. מי שאומר שאין ימין ואין שמאל הוא שמאל, שמאל שמתחבא ומחביא את עמדותיו מהציבור ואנחנו לא מוכנים שהציבור יקנה את החתול בשק הזה".

סגנית שר החוץ תקפה את בני גנץ ואמרה: "הוא נתן ראיון ממש לאחרונה בידיעות אחרונות ואמר באופן ברור שהוא מאמין שההתנתקות צריך ללמוד אותה היטב כדי לחזור עליה ביהודה ושומרון. זה אותו בני גנץ שראינו אותו בכנס עומד דום לזכרם של מחבלי חמאס שנהרגו בצוק איתן על ידי חיילי צה"ל שהוא שלח למלחמה בצוק איתן. יש לו עולם ערכים שאומר שצריך לעקור יישובים ומתיישבים".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *