הבלוגריות החרדיות כבשו את קפריסין. סיכום

אז מה היה לנו בקפריסין? חבורה של בנות שהכירו בחיים האמיתיים, ולא רק אלה הוירטואליים. סמדר בן טוב, בלוגרית בעצמה, הצטרפה לנסיעה של 3 ימים מלאה חוויות עם בלוגריות חרדיות לקפריסין

לפני שבוע יצאה קבוצת נשים מוכרות פחות או יותר, דרך הרשתות החברתיות, לחופשה חלומית כשרה למהדרין במלון קפריס בלוצ'י בקפריסין. על הארגון הלא פשט והלוגיסטי הזה, היו קובי סלע וטובי שפיגל ממשרד קוביס תקשורת כהלכה. כמי שנסעה גם כן, אני חייבת לומר שהכל תוקתק ברמה של כל הפרטים, הקטנים והגדולים, לאורך כל השלושה ימים של החוויה.

ביום ראשון  שעבר בבוקר התקבצנו בשדה תעופה דב בתל אביב קבוצה של כ-22 בנות, שמכירות אחת את השנייה דרך העולם הווירטואלי, בכן, לא, וקצת לייקים (כשיש זמן אחת לשנייה).

נפגשנו בחום, כאילו אנחנו מכירות ויוצאות כל בוקר לקפה. אחרי נשיקות, חיבוקים, ואיך אפשר בלי תמונה שיוצאת ברגע אחד לעולם הווירטואלי, יצאנו לטיסת הבלוגריות להשקת מלון הכשר למהדרין בקפריסין.

אחרי טיסה של 45 דקות והחתמת דרכונים, השמש מקבלת את פנינו בקפריסין, וכולן עולות לאוטובוס לנסיעה של שעתיים, כשהמארגנים לא מוותרים על חלוקת סנדוויץ' לארוחת בוקר בדרך.

אחרי כמעט שעתיים הגענו לעיירה ציורית חלומית, בה הלוקיישן לתמונות הוא המיוחד. פחות הבתי קפה והעיירה, בשבילינו לפחות כשהמזמן קצר וחייבים תמונות (בלוגריות, לא?!) אבל אל תוותרו על ישיבה בבית קפה בעיירה הציורית הזו.

עצירה נוספת שלנו הייתה בנמל לימסול, מרינה מלאה יאכטות.

נמל לימסול נראה כמו נמל באירופה, מלא ביאכטות יקרות ביותר, ובתי קפה ומסעדות. מקום לשטוף את העיניים בעיקר.

בהגיענו למלון, עייפות אך מרוצות, אנחנו מגיעות לחדר האוכל, שם מקבל את פנינו מנכ"ל המלון ומיד מתחילה חלוקת מפתחות.

בהמשך הערב אנחנו נערכות לארוחת ערב ומסיבת פיג'מות. החלק החשוב הוא קפוצ'ון ממותג שחולק על ידי קוביס כבר בדרך לטיסה.

אחרי מקלחת ומנוחה של שעה, יצאנו שוב לחדר אוכל וקיבלנו ארוחה ביתית וחמה, הכל ממש טעים, טעמנו מהכל. (או שהיינו ממש רעבות מהיום המלא חוויות הזה).

משם המשכנו כאמור למסיבת פיג'מות, שבה שכחנו שאנחנו עייפות בכלל. קצת אלכוהול וריקודים לתוך הלילה עם חני שטרן המהממת, שהרקידה אותנו וקיבלה את כל הבקשות שלנו לשירים שכל אחת אהבה ורצתה.

בבוקר, מוקדם, התבקשנו להתלבש ללוק שווה לתמונה ברחבי המלון, ליד הבריכה, בחצר, בכניסה. והתמונות של הצלם המוכשר ישראל קליין התפשטו במהרה ברשתות החברתיות.

אל הטיול בהרים יצאנו אחרי ארוחת בוקר מפנקת ועשירה במיוחד. כל זוג בנות קיבל ריינג'ר, וכך עלינו אל ההרים הקפריסאיים בנוף אירופאי וירוק מאוד. נקיות לא חזרנו, אחרי שהריינג'ר נשטף בשלוליות בוץ מטורפות. אפילו נמשים מהחול והבוץ קיבלו הבנות על פניהן. חוויה מצחיקה שהשאירה אותנו פעורות פה למראה המלוכלך והמצחיק.

נסענו לארוחת צהריים בביקתה, ושם קיבלו את פנינו הבעלים של המלון וכל הצוות בארוחת בשרים על האש, אוכל חם. אחרי הקור למעלה בהר היינו חייבות להתחמם.

אחרי מנוחה ובריכות חמות, יצאנו לארוחת ערב במלון ובהמשך הערב לטברנה יוונית עם כוס אוזו ושירים.

ביום השלישי של המסע יצאנו שוב אחרי ארוחת בוקר לעבר העיר פאפוס לשופינג, שלא ויתרנו עליו גם כמה שעות לפני עלייה למטוס, וחזרה לארץ מרוצים אך עייפים.

הכי חשוב הוא שהבנות פרגנו אחת לשנייה לאורך הטיול המפנק ואני בטוחה שייצאו הרבה שיתופי פעולה לעבודה עתידית ביחד.

שרון גינזבורסקי בעלים של המלון קיבל את פנינו ודאג לכל הפינוקים והשהייה במשך 3 ימים, לדבריו " אני מאוד מרוצה מהחוויה של הבנות במלון, ראינו את הפעילות ברשתות החברתיות שהביאה לנו לידים איכותיים שכל מה שנשאר לנו הוא לסגור עם המתקשרים חופשה חלומית במלון.

כל ההנאות האפשריות לחופשה כשרה ומהודרת בקפריסין היה במלון הסויטות 'קאפריס', שהינו מקום אולטימטיבי לחופשה משפחתית כיפית ומהודרת, המציע חווית אירוח משפחתית ומפנקת בלמעלה מ-50 סוויטות אירוח מפוארות ומאובזרות בבריכות צמודות או באמבט עיסוי חיצוני.

המלון כשר למהדרין כל השנה. יש אפשרות לטיולים מאורגנים מהמלון או לשכור רכב, ולצאת לטייל עצמאית, מה שחשוב לזכור שהנהיגה בצד ימין, כמו באנגליה ולא כל אחד יודע להתאים את עצמו לנהיגה ההפוכה.

האוכל הכשר במלון מציע שפע של סלטים, דגים, מרקים ובשר ברמה גבוהה וכל כך טעים, הריחות והטעמים במטבח נתנו לנו להישאר לעוד ועוד קינוחי פירות ועוגות – הרגיש לנו כל כך בבית לשבת לפטפט על תה ועוגת שוקולד שלא הצלחנו להפסיק לאכול ממנה.

הטיולים בסביבת המלון מגוונים, כמו טיול ריינג’רים, טרקטורונים ועוד. ההרים בסביבה הם עם נופים מרהיבים לאוקינוס, באמצע הטיול יש אפשרות לעצור למנוחה וארוחת צהרים כשרה למהדרין בבקתת ציידים, ויש גם את השייט המפורסם ללגונה הכחולה, רכיבה על סוסים, מרכזי ספורט ימי ועוד הכל על הרי ההקאמאס

בשנתיים האחרונות הפכה קפריסין ליעד נשאף עבור ישראלים ושומרי מצוות. ואכן, מלון קאפריס מציע חופשה חלומית וכשרה סמוך לאחד היעדים המתויירים בעולם: האי פאפוס. בין יתר מתקני המלון בולט מתחם ספא מפנק הכולל בריכה מחוממת מקורה, בריכת ים המלח מינרלית מקורה ותפריט טיפולים עשיר ומפנק. לצד מבני האירוח המעוצבים ממוקמת בריכת המלון ובריכה ייעודית לפעוטות.

שאלנו כמה בלוגריות שהשתתפו בחוויה, איך היה להן?

חני מרגי: "חופשות זה לא הצד החזק שלי, אבל משהו הרגיש לי מבפנים לעשות את זה, ולהצטרף לחוויה. וזו לגמרי חוויה של פעם בחיים!!! מלון קאפריס אירח אותנו ל-3 ימים מדהימים. החדרים היו נקיים ומטופחים, האוכל מצויין, האווירה והסביבה של השקט והשלווה נתנו לי תחושה של חופשה חלומית אמיתית מעבר לצפיות שלי. חוויה מאתגרת לכל המשפחה".

חני וינברגר: "היתה חופשה מושלמת, חשיבה על הפרטים הקטנים שהפכו את החופשה לקסומה. כייף, נעים ומשפחתי. הווי קפריסאי עם ניחוח חו"ל, אווירה ביתית ומשפחתית, אוכל טעים, חדרים מרוחים עם פרטיות מלאה. מקום אסטרטגי ומעניין שקרוב לכל אטרקציה. בהחלט הולכת לאמץ חופשה משפחתית".

יהודית ליזרוביץ': "כשנסעתי לקפריסין הייתי באפס צפיות. מה כבר יכול להיות במרחק 40 דקות מתל אביב? מהר מאוד הבנתי שיכול להיות ועוד איך. חדרים מפנקים, דלון מרווח, מטבח מאובזר לחלוטין. שני חדרים לכל סוויטה, נקי, נעים והכי מדהים בריכה פרטית לכל סוויטה כזו או ג'קוזי ענק. האוכל טעים ובשפע. אטרקציות הטרקטרונים שהמלון מציע מלאה אנדרלין, נופים מטריפים וריח של טבע. הסביבה של המלון משגעת. ים, אוכל טוב וכשר, אוויר צלול, מה צריך יותר מזה?"

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *