חוצפה: הספורטאים לא יחוייבו בבידוד

בעוד רבבות בחורי ישיבות צריכים להשאר בבידוד בעת חזרתם לארץ, הבוקר (ה׳), אישרו משרד התרבות והספורט ומשרד הבריאות את ההנחיות החדשות לספורטאים המתאמנים בחו״ל וחובת הבידוד בשובם ארצה

בעוד רבבות בחורי ישיבות צריכים להשאר בבידוד בעת חזרתם לארץ, הבוקר (ה׳), אישרו משרד התרבות והספורט ומשרד הבריאות את ההנחיות החדשות לספורטאים המתאמנים בחו״ל וחובת הבידוד בשובם ארצה. לפי התקנות החדשות שאושרו, ספורטאים אשר שבים מפעילות בחו״ל, לא יחוייבו בבידוד, תחת אישור קפדני של משרדי התרבות והספורט והבריאות.

אישור זה ניתן כל עוד מתחייבים הספורטאים כי שמרו על הנחיות הבריאות כפי שהוגדרו על ידי משרד הבריאות והמנהלות של ענף הספורט בו עוסקים.

שר התרבות והספורט חילי טרופר: "ספורטאי ישראל הם גאווה בינלאומית. אני שמח שהם יוכלו להמשיך ולייצג את מדינת ישראל בצורה בטוחה וחופשית. נמשיך לעשות הכל כדי לאפשר לספורט התחרותי לחזור לשגרה מלאה ולהצלחה בארץ ובעולם."

מנכ״ל משרד התרבות והספורט, רז פרוייליך: שמירה על שגרת האימונים של הספורטאים שלנו, באופן שיאפשר את המשך התפתחותם באופן סדור-הינה משימה חשובה. נמשיך לפעול למענם ולמען עולם הספורט הישראלי-עד שישוב לרוץ באופן מלא.״

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *