"חזקה עלינו מצוותך שלא לדבר": הח"כים של שס במכתב נרגש לדרעי

אחרי הסדר הטיעון- דרעי מקבל מכתב תמיכה מרגש מחברי הכנסת של ש"ס

כמה שעות לאחר שהגיע להסדר טיעון עם היועמ"ש, חברי הכנסת של ש"ס שיגרו מכתב נרגש ליו"ר התנועה הרב אריה דרעי בהם הם מביעים את תמיכתם ביו"ר.

"ראינו את הרדיפה והסבל שעברת אתה ומשפחתך, התקוממנו נגד העוול ועינוי הדין, אבל הורית לנו לא לדבר וגם כעת אתה מבקש. אנו בטוחים שתמשיך להנהיג אותנו בגאון עוד שנים רבות כיו"ר תנועת ש"ס. חזק ואמץ", הוא כותבים במכתבם חברי הכנסת מטעם תנועת ש"ס יעקב מרגי, יואב בן צור, מיכאל מלכיאלי, חיים ביטון, משה ארבל
,ינון אזולאי,משה אבוטבול,אוריאל בוסו.

"קיבלנו בכאב גדול את ההודעה על החלטתך להתפטר מהכנסת במסגרת העניין המשפטי.", פתחו את מכתבם.

"במהלך כל תקופת החקירות והרדיפה המשפטית והתקשורתית, ראינו את הסבל הגדול שעובר עליך, על רעייתך הרבנית על ילדיך וכל המשפחה כולה המשלמים מחיר בלי נתפס במסירות נפש למען הציבור ולטובת המהפכה הספרדית אותה אתה מוביל.", הוסיפו חברי הכנסת.

"החקירות האינטנסיביות של הקרובים ביותר אליך, ההדלפות, הכותרות המגמתיות וההכפשות השיטתיות – קשה היה לנו להכיל את הצער הזה הנגרם לך ללא עוול בכפך, רק בשל היותך יו"ר תנועת ש"ס העומדת בגאון על ערכיה.", הם כותבים.

"כולם ראו כיצד "החשדות" נגדך שפרצו בקול תרועה רמה התנפצו על סלע המציאות בקול ענות חלושה. אנחנו, הנמצאים לצידך יום יום ומכירים את ישרותך וניקיון כפיך, התקוממנו נגד העוול הנעשה לך ונגד עינוי הדין הבלתי נתפס שאתה עובר. ביקשנו לזעוק, לדבר, להגן, אולם אתה הורית לנו לנצור את פינו. קיבלת את הדין בדממה נאצלת, והדבר כמעט לא הורגש בסדר יומך העמוס."; האשימו חברי הכנסת של ש"ס.

"בכל השנים הקשות והמטלטלות הללו, הובלת אותנו ואת תנועת ש"ס במסירות רבה, תוך שאתה מקדיש את כוחותיך ומרצך למען הציבור. תנועת ש"ס בשנים הללו תחת הנהגתך, רשמה לעצמה מהפכות חברתיות אדירות ומאבקים מוצלחים למען היהדות, וזכתה לאימון כביר מן הציבור." , הם משבחים את היו"ר.

"גם כעת", מתייחסים הח"כים במכתבם להתפטרות, "שקיבלת את ההחלטה להתפטר מהכנסת, ביקשנו לזעוק מול העוול הזה, אולם חזקה עלינו מצוותך שלא לדבר גם עתה. אנחנו סמוכים ובטוחים כי פעלת על פי דעת תורה כפי שפעלת כל חייך, אנו מחזקים את ידך ובטוחים שתמשיך להנהיג אותנו בגאון עוד שנים רבות כיו"ר תנועת ש"ס המעטירה, כשלוחם הנאמן של מועצת חכמי התורה."

 

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *