חטא על פשע: העורך דין של יהודה גליק זועם על המשטרה

עו"ד עדי קידר שמייצג את יהודה גליק : "התנהגות אימפולסיבית ובעיתית של המשטרה – לאור מעצר השווא שהביך אותם

עו"ד עדי קידר מארגון חוננו אשר מייצג את חבר הכנסת לשעבר יהודה גליק תוקף הבוקר את המשטרה על התנהלותה בעניין גליק.

קידר אשר ייעץ במהלך הלילה לגליק תיאר תחילה את השתלשלות העניינים "אמש בחצות הלילה משטרת ישראל פושטת באגרסיביות רבה על ביתו של ח"כ לשעבר יהודה גליק. במקום בשעות אחה"צ להרים טלפון ולשאול את גליק האם בטעות מסמכים שהיו בתיק החקירה נלקחו בידו, הם פונים לבימ"ש להוציא צו חיפוש, ומגיעים איתו בחצות הלילה, לא פחות ולא יותר." אומר קידר.

קידר סיפר כי גליק מהרגע הראשון העמיד את המשטרה על טעותה "מהרגע הראשון מר גליק שיתף פעולה מלאה ומסר לחוקרים שהוא אינו יודע במה מדובר, והמסמכים היחידים שיצאו תחת ידו, הם מסמכי השחרור עליהם חתם בסוף חקירתו על המעצר ההזוי, מעצר השווא שהיה בשעות הבוקר.

חרף טענותיו אלו המשיכו החוקרים שעה ארוכה תוך שהם הופכים את ביתו, לבצע את החיפוש בסופו הוא אף נלקח לתחנת המשטרה ועוכב לחקירה בה מסר שוב את גרסתו המלאה. בשעות הבוקר הבטיח להם, לאחר שהם הבינו שגירסתו היא נכונה, שהוא יבדוק עם עוה"ד לו מסר את המסמכים אם המסמכים נמצאים תחת ידו." סיפר קידר.

לסיום תקף עו"ד קידר את התנהלות המשטרה "משטרת ישראל מפגינה שוב התנהגות אימפולסיבית ובעיתית והכל לאור העובדה שהמעצר המוקדם היה מעצר שווא שהביך את משטרת ישראל."

נזכיר כי אתמול (ג') בשעות הבוקר נעצר גליק במהלך סיור בהר הבית, וזאת לאחר שהשוטרים במקום טענו כי הלך לאט מידי בשטח ההר, לאחר מספר שעות בהם נחקר שוחרר גליק.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *