חיזוק לבנט? שקד ובנט הציעו לרב רפי פרץ שיבוץ במפלגתם

מפלגת "הימין החדש" מנסה לגייס לשורותיה במקום גבוה את הרב הצבאי הראשי לשעבר. במקביל, נודע גם כי בכירים ב'בית היהודי' גיששו אתו אם יסכים להוביל את המפלגה בבחירות

מפלגת "הימין החדש" של איילת שקד ונפתלי בנט מנסה לגייס לשורותיה את הרב הצבאי הראשי לשעבר רפי פרץ. כך פרסם היום (שלישי) העיתונאי זאב קם בתוכנית "הבוקר הזה" בכאן רשת ב'. קם טען כי כי במפלגה הציעו לפרץ שיבוץ במקום גבוה.

במקביל, פורסם ב'כאן', גם בכירים בבית היהודי ערכו גישושים מול הרב פרץ וניסו לבדוק אם יסכים לקבל על עצמו את ראשות המפלגה והובלתה בבחירות הקרובות, אחרי נטישת בנט ושקד. כך יצא ששתי המפלגות – הבית היהודי והימין החדש – מתחרות על צירופו של פרץ, שטרם השיב לפניות שלהן.

פרץ עצמו בחר שלא להתייחס לדברים, וגם במפלגתם של בנט ושקד סירבו להגיב.

כזכור, אמש פורסם בכאן 11 כי ח"כ בצלאל סמוטריץ' היה שותף בדיונים של נפתלי בנט ואיילת שקד על פרישה מהבית היהודי, בניגוד להצהרותיו הפומביות. לפי גורמים בכירים בבית היהודי, סמוטריץ' תמך בפרישה של השניים.

סמטוריץ' השתתף יחד עם מנכ"ל הבית היהודי ניר אורבך בפגישה של הרבנים דרוקמן ומלמד עם בנט ושקד. מדובר בפגישה שנערכה ביום חמישי בה הם קיבלו את ברכתם למפלגה החדשה. בפגישה השתתפו גם העיתונאים חגי סגל, עמנואל שילה ועוזי ברוך.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *