"חייל שבוי" ותיעוד חדש של גלעד שליט: החמאס משחרר סרטון חדש

בכתבת תחקיר ברשת אל-ג'זירה שעסקה בסוגיית השבויים שבידי הארגון וחטיפת גלעד שליט שודרה הקלטה של "חייל חטוף" וקטעים חדשים מהשבי של גלעד שליט

בכתבת תחקיר ברשת אל-ג'זירה שעסקה בסוגיית השבויים שבידי הארגון וחטיפת גלעד שליט שודרה הקלטה של "חייל חטוף". בהקלטה נשמע אדם שטוען שהוא חייל שנשבה בידי חמאס. במערכת הביטחון בודקים כעת את ההקלטה כדי להבין אם מדובר בקולו של אברה מנגיסטו‎.

בכתבה פורסם גם תיעוד חדש של גלעד שליט מהשבי: מקשיב לרדיו, מתעמל ואוכל. בכתבה מדברים שני אנשי חמאס ששבו את גלעד שליט והם טענו: "כשחטפנו אותו הוא לא התעמת איתנו"

"אני נתון בשבי של גדודי עז א-דין אל-קסאם", נאמר בהקלטה ששודרה – כחלק מהלוחמה הפסיכולוגית של חמאס. "אני תוהה ומקווה שמדינת ישראל עדיין קיימת. אם כן, אני תוהה בשנית אם מנהיגי המדינה חושבים על חייליה השבויים ודואגים להם אמונים על שחרורם".

החטוף החדש מדבר במבטא כבד ואומר: "אני מת כל יום מחדש, אני מרגיש שהתקווה להיות בקרוב בחיק המשפחה בוערת בליבי. נא הצילו".

מתאם השבויים והנעדרים ירון בלום, אמר הלילה כי "חמאס נמצא במצוקה לאחר המכות הקשות שספג במבצע 'שומר החומות'. ישראל מודעת היטב למצבם של הבנים הדר גולדין ואורון שאול זכרם לברכה, ושל שני האזרחים אברה מנגיסטו והישאם א-סייד שחצו את הגבול בעודם בחיים. מדינת ישראל תמשיך לפעול בנחישות ובאחריות להשבת הבנים והאזרחים".

אגרנש, אמו של אברה מנגיסטו בעקבות פרסום הקלטת על "השבוי הישראלי": "שמעתי את הקלטת כמו כולם ואני יכולה לומר באופן חד-משמעי שלא מדובר בבני, זה אינו הקול שלו. אני מחכה לבן שלי ומקווה לפגוש אותו בקרוב כמו שהבטיחו לי כל הזמן.

‏לשכת נתניהו מסרה כי "ההקלטה של חמאס – מניפולציה זולה ושקופה, מודעים היטב למצבם של גולדין, שאול, מנגיסטו וא-סייד".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *