חיסונים לסוריה תמורת הצעירה ממודיעין עילית

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (מוצאי שבת) לראשונה לעסקה לשחרור הצעירה הישראלית ממודיעין עילית מסוריה, שבמסגרתה רכשה ישראל יותר ממיליון דולר של חיסונים רוסיים למשטר אסד.

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הערב (מוצאי שבת) לראשונה לעסקה לשחרור הצעירה הישראלית ממודיעין עילית מסוריה, שבמסגרתה רכשה ישראל יותר ממיליון דולר של חיסונים רוסיים למשטר אסד. על פי דיווחים זרים, ישראל רכשה מיליון חיסונים רוסים עבור המשטר של אסד תמורת הנערה ממודיעין עילית.

"אפילו חיסון אחד ישראלי לא הלך אל הדבר הזה", אמר נתניהו במכון כושר בפתח תקווה. "הבאנו את הבחורה, אני שמח שעשינו את זה, אבל מעבר לזה אני לא מוסיף כי זאת הבקשה של רוסיה".

באחד הפוסטים שפרסמה בפייסבוק עולה כי הצעירה, בת 22 ממודיעין עילית, היא "נוודית נצחית". לדבריה,"אני מרגישה בבית היכן שאני נמצאת ומרגישה זרה במקום שבו נולדתי", כתבה.

הצעירה טיילה בוואדי קלט וביריחו, והתארחה אצל פלסטינים שאותם הגדירה "לא בני דודים, אלא אחים". בפוסט מיריחו כתבה: "אני לא מכירה בקווים שלכם. לא ירוק, לא כחול, לא סגול. גם קו אדום לא יעצור אותי".

: "עד עכשיו איש לא עצר אותי – לא גדר, לא גבול, לא שער, לא חומה. אבל אתם יכולים להמשיך לנסות". הצעירה אף מרבה לטייל בעולם ובין השאר טיילה בגיאורגיה, אוקראינה וקפריסין. "אף אחד לא יגביל לי את התנועה. גם אם אמות מחר, עד לרגע האחרון אהיה חופשייה", כתבה לצד תמונה מגאורגיה.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *