חיסונים תמורת הנערה? הרמז העבה של אחמד טיבי

הצנזורה אסרה לפרסם על מחווה נוספת שקיבלו הסורים תמורת הנערה ד.כ. מקריית ספר ששוחררה אתמול במסגרת ההסכם עם הסורים. טיבי רמז בטוויטר

הצנזורה אסרה לפרסם על מחווה נוספת שקיבלו הסורים תמורת הנערה ד.כ. מקריית ספר ששוחררה אתמול במסגרת ההסכם עם הסורים.

חבר הכנסת אחמד טיבי צייץ בטוויטר ורמז בעניין: "בשבוע שעבר העליתי בכנסת דרישה לאפשר הכנסה של אלפי חיסונים לעזה ולהעביר חיסונים לפלסטינים בגדה מהמלאי הגדול שיש בישראל ( אחריות של כח כובש ). האם חייבים להמתין שיהודי/יה יחצה את הגבול לעזה כדי לזכות בחיסון ? אפשר אחרת. זה החוק הבינלאומי וזה אנושי.מדובר באותו שטח אפדמיולוגי רציף".

הישראלית שהוחזקה בסוריה ניסתה בעבר לחצות את הגדר לעזה, אחר כך ליריחו, היא ניסתה לחצות גם לירדן. בכל המקרים היא נתפסה ועצרו אותה. החצייה לסוריה היא המשך של אותו דפוס פעולה. מתברר שהיא הגיעה למג'דל שאמס יום או ימיים לפני כן ומשם צעדה ברגל לכיוון הכפר ח'אדר. מדובר בשטח הררי שלא בכל נקודה בו יש גדר או כיסוי של תצפיות

במקביל, צמרת משרד הבריאות נכנסה הבוקר לביקור חשאי ברמאללה בין היתר הצדדים דנו על התחלואה בשטחי הרשות, על האפשרות להעברת חיסונים, ועל חיסון פועלים שמגיעים מהשטחים בישראל.

גורמים בכירים ל'ישראל היום' על הנספח הסודי להסכם שחרור הצעירה הישראלית: "צו איסור הפרסום תמוה. אין סיבה שהציבור לא יידע"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *