ח"כים ב"העבודה" נגד ניסנקורן: "תקיעת סכין בגב המפלגה"

חברי כנסת ממפלגת העבודה תקפו את יו"ר ההסתדרות בעקבות הצטרפותו למפלגתו של בני גנץ: "בחש בפריימריז וברח"

חברי כנסת במפלגת העבודה מתחו הבוקר ביקורת חריפה על הודעתו של יו"ר ההסתדרות, אבי ניסנקורן, כי הוא מצטרף למפלגתו של בני גנץ, חוסן לישראל.

לדברי חברי כנסת במפלגה, שהביא הבוקר העיתונאי זאב קם ברשת ב', ניסנקורן בחש בלי סוף בפריימריז של העבודה שהסתיימו בשבוע שעבר, ושנייה לאחר מכן בחר לברוח למפלגה אחרת. "זו תקיעת סכין בגב המפלגה", הוסיפו.

חברי הכנסת מהעבודה הוסיפו כי ניסנקורן אינו עובר לפוליטיקה עם גדודים של אנשים מאחוריו: "זה ממש לא המצב כיום. ראשי המרחבים בהסתדרות משתייכים לכל מיני מפלגות, ליכוד, כחלון ועבודה. ואין להם באמת כוח כי נגמרו הימים שכל ראש ועד היה עם פנקס אדום".

עם זאת, חבר מפלגת חוסן לישראל, מיכאל ביטון, דחה את הדברים ואמר כי אם לניסנקורן לא היה כוח "אז לא היו מדברים עליו כל כך הרבה דברים רעים הבוקר".

בריאיון לאריה גולן בתכנית "הבוקר הזה" ברשת ב' אמר ביטון כי "מדובר באדם שצמח מלמטה – שהביא להסתדרות מושגים שמעולם לא טופלו". ביטון הוסיף כי "הקומוניזם נגמר והקפיטליזם החזירי נגמר ונשאר שנייצר פה כלכלה שעושה שוויון הזדמנויות לכל אדם".

חבר מפלגה אחר, איש תל"ם, צביקה האוזר, אמר בתכנית "קלמן – ליברמן", כי הצטרפותו של אבי ניסנקורן היא "מרכיב נוסף בתפיסה אסטרטגית של המפלגה, שהבשורה שלה, המהות שלה זה לפרוש אוהל רחב בחברה הישראלית. אותו אוהל שתחתיו להכניס כמה שיותר מרכיבים פטריוטיים ציונים כדי שנוכל ביחד לעמוד מול אתגרי העתיד שהם שונים לגמרי מאתגרי העבר".  לדבריו, "אבי ניסנקורן מייצג ציבור חשוב שהוא יתד חשוב אבל הוא איננו יתד יחידה וזאת התמונה שצריך לראות אותה".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *