ח"כ אבוטבול במתקפה על ח"כ סמוטריץ': "שיעזוב את הציבור החרדי, לא צריכים את העזרה שלו"

"אנחנו לא נושיט את הצוואר"

לאחר שאמש ח"כ סמוטריץ' יצא בקריאה מאתגרת כלפי החכי"ם החרדים וקרא להם להצטרף אליו היום בהצבעה לדרישה להקמת וועדת שתחקור את האפלייה נגד הציבור החרדי אשר התרחש ביתר שאת בגל השני משיב לו היום ח"כ אבוטבול בתכניתו של זיגמן ב'קול ברמה':

"שיעזוב את הציבור החרדי, לא צריכים את העזרה שלו. בציבור שלו יש הרבה קשיים, שיטפל קודם בהם. למה כשהיה שר התחבורה לא ביקש ועדת חקירה? כשזה בא מתוך נקודה פוליטית שפלה, לעשות סיבוב על המפלגות החרדיות, אנחנו לא נושיט את הצוואר".

ח"כ אבוטבול הוסיף ותקף את סמוטריץ' כאשר הוא טוען שבהצבעה חשובה לנושא דת סמוטריץ' נעדר:

"אם הוא כ"כ דואג לנו, שידאג קודם כל לצריכים הבסיסיים שלנו. איפה היו הוא וחבריו בהצבעה על התח״צ בשבת? אתה רוצה שאני אביך אותו? כחול לבן ומפלגת העבודה הצביעו איתנו, ו׳ימינה׳ לא".

יותר ויותר תלנות מגיעות בעת האחרונה מהציבור החרדי כנגד תנאי המגורים והמחיה במלוניות אשר אמורות לשמש כמקום מפלט מהערים החרדיות בכדי למנוע המשך הדבקה:

" קיבלנו יותר מדי תלונות על התנאים במלוניות. הציבור צריך להבין שהוא מגיע להחלמה ולא לנופש, אבל חייבים לתת להם התנאים הבסיסיים. ביקשתי בועדה לקיים ביקורי פתע במלוניות, אחרת אנשים לא יסכימו להגיע".

ח"כ סמוטריץ' הגיב בתכנית על האשמותיו של ח"כ אבוטבול:

"אני לא מבין את הסגנון והשיח. בהצבעה על התח״צ אני מניח שהיינו מקוזזים, אני אפילו לא יודע על איזו הצבעה הוא מדבר. מרגיש לי מגוחך שאני צריך לשכנע מישהו שאני נגד תח״צ בשבת".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *