ח"כ בן גביר פתח בשורת תביעות נגד אנשי השמאל הקיצוני: "מי שמשמיץ שישלם"

ח"כ בן גביר: "לא אוותר ולא אשתוק מול ההכפשות וההשמצות נגדי שנועדו להסית, להשחיר את שמי הטוב ולנסות למנוע ממני לפעול למען עם ישראל. מי שמפרסם שקרים, אתבע אותו כדי להוציא את האמת לאור".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר פתח בשורה של תביעות כנגד פעילים וארגונים מהשמאל הקיצוני שהשמיצו אותו במהלך השבועות האחרונים בצורה מזעזעת.

במקרה אחד מתוך מספר אירועים, הכפישה עוז הלצברג את יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר כראש ארגון פשע: "פוגרומיסטים יהודים הציתו הלילה את כל יפו באמצעות בקבוק תבערה, דירה שרופה, ושני ילדים פצועי כוויות. תבוא מארה על ראשם, על ראש מסיתיהם, ועל ראש משפחת הפשע איתמר בן גביר".

למרות שהתברר לאחר המעשה, כי מדובר בערבים שהציתו את הדירה בבקבוק תבערה, כתבה זלצברג: "בן גביר, שהצית אש משני הצדדים, לא יקבל ממני שום התנצלות". בכתב התביעה צוין: "השקר פורסם במטרה מכוונת להשחיר את מרשי בעיני הרבים ולהציג אותו באור שלילי וכמי שמסית ושולח אנשים לרצוח ערבים."

במקרה אחר, פנה מתן אלקלעי ברשת החברתית טוויטר לאולפני התקשורת וכתב: "אתם בכוונה מביאים יודונאצי לפאנל שלכם? אל תענו לי כי העברתי לערוץ שבו אין נאצי על המסך שלי".

במקרה מזעזע נוסף, כינה בטוויטר עדן קורן את בן גביר 'היטלר': "והאיש הזה גבירותי ורבותי זה ההיטלר הבא והוא יושב בכנסת שלנו". גם במקרים אלו דרש בן גביר התנצלות והבהרה פומבית תוך 24 שעות מקבלת ההתראה".

ארגון השמאל קריים מניסטר וארגון 'חוזה חדש', הטיחו הכפשות והאשימו את ח"כ איתמר בן גביר שהוא סוכן שב"כ במטרה להשחירו בעיני הציבור, שכביכול הוא פועל כסוכן סמוי. בפוסט בפייסבוק פרסמו קריים מיניסטר: "יש כאן מישהו שעדיין בספק אם בן-גביר הוא אבישי רביב -דגם משופר??".

במכתב ההתראה דחוף שנשלח למכפישים צוין כי בפסק דין דומה: "נקבע כי כינויו של בן גביר כסוכן שב"כ מהווה עילה לתביעת לשון הרע ונפסקו לו פיצויים בגין הפגיעה בו". הארגונים הוזהרו טרם נקיטת אמצעים להביע התנצלות פומבית.

ההסתה של אנשי שמאל המשיכה גם אתמול בערב כאשר פרצוף הרוע והשנאה בהתגלמות שני בריונים פוצצו את שידור ערוץ 20 ואחת מהם קראה לבן גביר "חבל שלא שרפו אותך באושוויץ", המשטרה שהגיעה למקום החליטה, שאין מקום לעכב את אנשי השמאל שהתפרעו ולמרבה התדהמה השוטרת שיר דהן הסתפקה רק בלקיחת פרטיו של אחד מאנשי השמאל.

ח"כ בן גביר קרא לציבור לדווח פרטים על השניים ובכוונתו למצות איתם את ההליכים המשפטיים.

ח"כ בן גביר מסר בתגובה: "לא אוותר ולא אשתוק מול ההכפשות וההשמצות נגדי שנועדו להסית, להשחיר את שמי הטוב ולנסות למנוע ממני לפעול למען עם ישראל. מי שמפרסם שקרים, אתבע אותו כדי להוציא את האמת לאור".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *