ח"כ גפני בנוגע להטבות המס בנהריה :" "היה עליי לחץ על נהריה אני מודה שזו הייתה טעות"

בדיון של ועדת הכספים שהתקיים השבוע הודה בצעד נדיר יושב ראש הוועדה חבר הכנסת משה גפני (יהדות התורה) כי הופעל עליו מכבש לחצים מצד שר האוצר ומצד גורמים בליכוד כדי להיטיב עם העיר נהריה ולהעניק לה הטבות מס מופלגות הפוגעות למעשה בעיר עכו הסמוכה. גפני הודה כי הופעלו עליו לחצים אדירים "היה עליי לחץ על נהריה אני מודה שזו הייתה טעות, היה אסור לקיים דיון רק על נהריה, האוצר הביא כסף, שר האוצר דיבר איתי, ודיברו איתי עוד רבים, טעות. זה לא יהיה יותר. לא נקיים דיון רק על עיר אחת"

החלטתו של גפני, אומרים בעיריית עכו, המעניקה הטבות מס עד פי 3 לתושבי נהריה תביא לנטישה המונית של זוגות צעירים ובני מעמד הביניים, בכיר בעירייה אומר "ברגע שנותנים לנהריה הטבות מס מפליגות ואת עכו מפלים אז מה האינטרס של בני המעמד הביניים להישאר בעכו? הם יקחו את הילדים שלהם ויעלו צפונה בקושי 5 קילומטרים וירוויחו עוד 30 אלף שח נטו בשנה"

העיר עכו, מזהירים בעירייה, תחזור אחורה בזמן שלושים שנה "אם הטבות המס בין עכו לנהריה לא יהיו שוות אנחנו נראה את עכו מתרסקת, זה יהיה כואב מאוד. היום עכו היא פנינה, ישנם 2 מיליון תיירים בשנה, הן תיירות פנים והן תיירות חוץ. זו תהיה מכה קשה לעיר"

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *