ח"כ יעקב אשר בראיון נוקב על העיר בני ברק

"נעשים צעדים לא פופולריים וקשים לאוכלוסיה, במיוחד בערב חג"

ח"כ יעקב אשר,אשר כיהן כראש העיר בני ברק נשאל ב'קול ברמה' על הדרך שיש לנהוג בבני ברק על מנת להקטין את מקרי התחלואה ולהוריד בצורה ניכרת את מספר החולים והשיב: "התהליך בבני ברק צריך להתמקד בבלימה של התפשטות הנגיף. 1.שמירה קפדנית על הכללים במרחב הציבורי 2. העברה של חולים ממשפחות גדולות שלא זקוקים לאשפוז, מהבתים למלונות. 3.העברה של מבודדים ממשפחות גדולות למתחם ב'אור החיים' שהוכשר לכך".

הביקורות הגדולות המופנות מזה ימים כלפי העיר בני ברק והעומד בראשה הפכו כבר לשם דבר, מהדורות החדשות הכלליות נפתחות בכך ורבים בציבור הישראלי אף דנים בכך,ח"כ אשר נשאל האם לדעתו ומניסיונו ההתנהלות בבני ברק אכן מתאימה לשעת משבר כזו: "הרבה יותר קל לנהל בזמני משבר, עיר עם משפחות קטנות של שני ילדים וכלב, מאשר עיר גדולה ברוכת ילדים וצפופה כמו בני ברק. האתגר גדול ומורכב והפתרונות יותר דרמטיים, נעשים צעדים לא פופולריים וקשים לאוכלוסיה, במיוחד בערב חג ואנחנו עומדים מאחורי רה"ע והצוות המקצועי בביצוע מהלכים אלו.
ההסתה כלפי הציבור החרדי שברה שיאים בימים האחרונים כאשר נשמעו לא אחת דברי בלע כנגד הציבור הגובלים לא רק בהסתה כי אם באנטישמיות לשמה: "אלו שתופסים 'טרמפ' על הציבור החרדי ומנהלים קמפיין להשחיר את פניו, זו תופעה חמורה ובזויה שאנחנו כבר התרגלנו אליה גם בזמני שיגרה, אבל זה לא פותר אותנו מהאחריות לעשות את מה שצריך כדי שעקומת ההדבקה תרד והעיר תחזור לשגרה גם בצעדים לא פשוטים". כך לדבריו של יעקב אשר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *