ח"כ מאי גולן במתקפה על בנט וסער: "מתאבדים שיעים"

ח"כ מאי גולן השוותה את בנט וסער למחבלים מתאבדים: "להבדיל אלף אלפי הבדלות, הם כמו מחבלים שלא מאמינים יותר בכלום, יוצאים למשימת התאבדות, וגם אם הם יודעים שיש להם גזר דין מוות, זה לא מעניין אותם". צפו בתכנית המלאה כולל הראיון עם מתן כהנא

בריאיון לערוץ הכנסת כינתה גולן את ראש ממשלת גוש השינוי המיועד נפתלי בנט ואת מי שהולך אולי להתמנות לשר המשפטים גדעון סער "מחבלים מתאבדים".

"מה שהכי מסוכן במנהיגי ציבור זה אנשים שאין להם לאן לחזור, ולנפתלי בנט ולגדעון סער אין לאן לחזור", אמרה בריאיון לתוכנית "שחור לבן" עם אבי בלום ומשה גלסנר. "להבדיל אלף אלפי הבדלות, אני משווה אותם למחבלים מתאבדים. ולמה? אני לא מגזימה". היא הסבירה.

גולן הוסיפה: "אני משווה אותם מכיוון שהם כמו מחבלים שלא מאמינים יותר בכלום, יוצאים לאותה משימת התאבדות וגם אם הם יודעים שיש להם גזר דין מוות זה לא מעניין אותם כי הם שיעיים, וזה מה שקורה".

כשבלום וגלסנר קראו לה להתנצל היא סירבה ואמרה בזעם: "לא אחזור בי – הם החליטו שתמות נפשם עם פלישתים. לא תמיד אפשר לעשות סיכול למחבל מתאבד. הם יוצאים למשימת התאבדות ולא אכפת להם מה יהיה בסוף, הם רוצים להתאבד, הם יודעים שאין להם לאן לחזור. זה מה שבנט וסער עושים ואלה האנשים שאנחנו שמים בראש המדינה שלהם ואני לא אחזור בי. הם טענו שהם אנשי ימין והם מרמים לא רק את הציבור שלנו של הימין אלא כל אחד ואחד שהצביע להם ואת זה אני רואה בשטח".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *