ח"כ עפר שלח טוען: "אין מתיחות בצמרת כחול לבן"

בכיר המפלגה התייחס הבוקר לחקירה לאיתור מדליפים בכחול לבן ואמר שחוסן לישראל היא שהחליטה לעשות בדיקה, ושנודע לו על כך מהתקשורת

חבר הכנסת עפר שלח מכחול לבן דוחה את הטענות למתיחות בצמרת הרשימה. בריאיון היום (שני) לאריה גולן בתוכנית "הבוקר הזה" בכאן רשת ב אמר שלח כי נועד אתמול עם היושב ראש בני גנץ שעה וחצי בנושאי מסע הבחירות ולא חש מתח באוויר.

בעניין החקירה לאיתור מדליפים בכחול לבן אמר כי חוסן לישראל החליטה לעשות בדיקה, וכי נודע לו על הפרשה מהתקשורת. הוא הדגיש כי המימון אינו מכספי מסע הבחירות של כחול לבן. שלח אמר עוד כי יהיה לרשימתו ככל הנראה הסכם עודפים עם אחת מהרשימות האלה: ישראל ביתנו, העבודה-גשר או המחנה הדמוקרטי.

שלח, שמתח ביקורת על עצם קיום הבדיקה, הוסיף כי לא היה בה צורך: "בשביל לדעת שאין אדם ביש עתיד שפוגע בקמפיין של כחול לבן או בכלל באחדות המטרה של כחול לבן, צריך רק להסתכל על הרקורד של יש עתיד – אנחנו מפלגה שקיימת 7 שנים. אחדות הפעולה שלנו ידועה ברחבי הפוליטיקה הישראלית".

בנוגע לכך שגנץ הדיר את לפיד מההחלטה לבצע את הבדיקה אמר חבר הכנסת שלח: "חוסן לישראל היא לצורך העניין מפלגה שמתנהלת לבד. אנחנו שלוש מפלגות נפרדות שהתאחדו לרשימה אחת, כמו בערך חצי מהרשימות המשמעותיות לכנסת הזאת".

גנץ התייחס אתמול לנושא בכנס המטה הירוק של כחול לבן: "בימים האחרונים אנחנו רואים עיסוק בתהליכי אבטחת המידע בתוך כחול לבן. בהקשר זה, לא היה ולא יהיו פיצולים בתוך כחול לבן בין מרכיביה השונים שחלקים מכולם יושבים כאן. יש גורמים במערכת הפוליטית שהיו רוצים לשבש את הפעילות שלנו ואנחנו בסך הכל עושים צעדים מאוד נורמליים שאין בהם שום סנסציות תקשורתיות".

בנושא אחר, שלח התייחס לסיכויי המפלגה בבחירות הקרובות אמר: "בפעם האחרונה שבדקתי הציבור העניק לבני גנץ ויאיר לפיד 35 מנדטים בבחירות האחרונות, מספר זהה לזה של הליכוד. נתניהו גרר את מדינת ישראל לבחירות מיותרות רק כדי שבני גנץ לא יקבל את המנדט להרכיב את הממשלה".

 

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *