ח"כ פורר: גנץ ונתניהו רצו למכור הכול לחרדים

ח"כ עודד פורר ניסה להסביר את מהלכיו של יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן: "דברי ליברמן אינם זגזוג. הוא גילה את הגרעון בתקציב ואת החשש מפגיעה בתקציבי החרדים והבין שיש להקים ממשלה בלעדיהם"

חבר הכנסת עודד פורר, ניסה הבוקר להסביר את דבריו של יו"ר ישראל ביתנו ליברמן לפיהם בכוונתו לכפות על 'הליכוד' ו'כחול לבן' ממשלת אחדות שבה לא יהיו חברות המפלגות החרדיות.

בראיון ל'חדשות הבוקר' בערוץ 12 אמר פורר כי על אף שבעבר דחה ליברמן את רעיון האחדות והגדיר אותו כ"משתק" וככזה שאותו יוכלו ב'כחול לבן' לעשות "רק עם דובי הקוטב", אין מדובר בזגזוג.

לדבריו, בסיס דבריו האחרונים של ליברמן נובעים מהמשבר הכלכלי העמוק בו נמצאת ישראל, משבר שהתגלה רק תוך כדי המהלכים להרכבת הקואליציה והיום צפוי משבר זה להניב צעדי קיצוץ נרחבים שאינם כוללים פגיעה כלשהי בתקציבים לחרדים.

לדבריו, האוצר נשמר שלא לפגוע בתקציבי החרדים רק משום שחבר הכנסת גפני יתנגד לכל צעד תקציבי שיכלול פגיעה שכזו. לטעמו, מאחר ובכך מוכח שהמדינה מוחזקת בידי החרדים אין בכוונת מפלגתו לאפשר מציאות שכזו בהמשך. "נתניהו וגנץ מוכנים למכור להם הכול. גנץ ונתניהו רצו למכור הכול לחרדים. אנחנו אומרים: אל תמכרו להם כלום. בואו תקימו ממשלה אחת לאומית ימנית ליבראלית רחבה ולא ממשלה שכנועה לקבוצה קטנה".

בתגובה לדבריו של פורר הזכירה חברת הכנסת אסנת מארק את דבריו מהעבר של ליברמן והגדירה את התבטאותו כיציאת המרצע מהשק, הוכחה לכך שליברמן אינו מעוניין בנתניהו והדברים אינם תלויים בחרדים או בגירעון, שאם הוא קיים כיום – הרי שגם היה בעבר.

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *