ח"כ שקד באולטימטום: החלת ריבונות תוך חודש או ש'ימינה' בחוץ

"זו הייתה ההתחייבות של רוה"מ ואני מקווה שיעמוד בזה"

בצוק העתים השיח של הפוליטיקאים הפך להיות דרך הרשת כך אין הגבלה על מספר המשתתפים הפוליטיקאי מסנן את השאלות שנוח לו לענות מעביר את המסרים שלו ללא הפרעה.

ח"כ איילת שקד מ'ימינה' לא חסכה בביקורת על הממשלה הצפויה לקום, שם מקומה מסתבר לא מובטח, לא בתור שרה ולא בתור שותפה לקואליציה. לדבריה: "אם בממשלה המתגבשת לא יוסכם על החלת ריבונות תוך חודש בלי תנאים אין לה זכות קיום".

שקד לא הסתפקה באמירה נחרצת זו ואף קראה לראש הממשלה: "אני קוראת לראש הממשלה, שלא יעשה שום הסכם עם כחול-לבן מבלי שיהיה ברור חד משמעית, שאנחנו מחילים ריבונות, בלי ווטו, בלי תמיכות של מדינות כאלה או אחרות, חייבים לעשות את זה עכשיו".

שקד אף הלינה על הזנחת 'ימינה' במו"מ: "לאורך השנה וחצי האחרונות התנהלנו כגוש הימין ותמכנו בנתניהו, ההסכמה הייתה שגם אם תהיה ממשלת אחדות המחנה כולו הולך ביחד. כרגע הליכוד, מרכז את מרב המאמצים מול כחול לבן ומולנו לא מתנהלים. לפני שהליכוד חותם הסכם עם כחול לבן, הוא צריך קודם לעגן את ההסכמים בתוך הגוש. זו הייתה ההתחייבות של רוה"מ ואני מקווה שיעמוד בזה".

שקד רמזה בקול ברור על רצונה במשרד המשפטים: "לפי מה שאנו שומעים, לתת גם את משרד הבטחון, המשפטים והתקשורת לגוש השמאל, זה תשלום כבד מאוד. במשרד המשפטים, יש המון נושאים חוץ מחקיקה, כמו מינוי שופטים, ההתיישבות ביהודה ושומרון, זו תהיה פגיעה קשה בכל העבודה שלנו ובכל המאמץ שלנו להסדרת ההתיישבות".

תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *